Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش امشب در آخرین اجرای «رسول» به تماشای این نمایش می‌نشینند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، نمایش «رسول» که به زندگی مردی از دوران گذشته اختصاص دارد، به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید اسماعیلی توسط گروه نمایشی «فصل شیدایی» اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش از 12 بازیگر مطرح عرصه نمایش و 170 هنرور در این نمایش حضور دارند که براین اساس یکی از پرشمارترین نمایش‌ها در زمینه حضور بازیگران شناخته می‌شود.
به جز نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد که ایفاگر نقش‌های اصلی این نمایش هستند. مسعود رحیم‌پور، پژمان کاشفی، علی پاکزاد، رضا جهانی، سعید مردی، هاشم آذرهوا، بهزاد ابراهیمی، بهار کریم‌زاده و.... در نمایش رسول به عنوان بازیگر حضور دارند.
از «رسول» به عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور یاد می شود، این نمایش از 6 آبان هر شب ساعت 19 تا 21 در فضای 12 هزار مترمربعی بوستان نوروز مجموعه عباس‌آباد اجرا می شود و شهروندان می توانند به صورت رایگان به تماشای آن بنشینند.
(بوستان نوروز در مجموعه اراضی عباس آباد از میدان آرژانتین و نیز بزرگراه حقانی دسترسی دارد).
نمایش رسول پیش از این به جز تهران در 12 استان دیگر اجرا شده است.
در توضیح محتوای این نمایش این چنین آمده است: رسول دادخواه خیابانی معروف به «رسول ترک» جزو عوامی است که نگاه ویژه امام حسین(ع) او را در جرگه خاصان قرار می‌دهد. رسول که سروشکل، رفتار و مرامش هیچ شباهتی به دوستداران امام حسین(ع) ندارد، اما با چشم برهم زدنی از فرش به عرش می‌رسد. قصه او از تولدی شروع و با تولدی دیگر پایان می‌یابد؛ رحمت و مهربانی امامان مثل باران، محدود به عده ای خاص نمی شود. «رسول» رشک برانگیز است و شاید بعضی در دل آرزو کنند کاش گاهی به ما هم نگاهی...
فراهنگ**3009**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايش رسول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر

آفتاب‌‌نیوز :

 دریاچه عباس‌آباد نیز با انبوهی از درختان که دورتادور آن قد برافراشته‌اند و با آواز پرندگان، در کنار بقایای عمارت تاریخی‌، یکی از بهترین مقاصد برای کسب آرامش و فرار از فضای پر دود و دم شهری است. 

 

دیگر خبرها

  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • موزه ملک تا ساعت ۲۱ امشب باز است
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • تصاویر| منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد
  • پذیرش بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش