Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه مطرح ورزشی جهان از قربانی‌شدن ۲ بازیکن خط دفاعی تیم سلتیک جهت انتقال میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی باشگاه احمد گروژنی روسیه خبر می‌دهد. ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فوتبال فان‌کاست در مطلبی به قلم جیمز باویس با عنوان «برندان رودگرس (سرمربی سلتیک) با اطمینان لوستیگ و گامبوآ را برای امضای قرارداد با میلاد محمدی اخراج می‌کند» نوشت: سرمربی ایرلندی سلتیک تابستان گذشته میلادی و پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه می‌خواست میلاد محمدی را به سلتیک پارک انتقال دهد اما موفق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنان مشتاق به جذب یک مدافع چند منظوره است که می‌تواند شامل پیش‌قرارداد باشگاه سلتیک با باشگاه احمد گروژنی در ماه آینده میلادی جهت انتقال میلاد محمدی باشد. بازیکنی که تابستان سال آینده میلادی قراردادش با باشگاه روسی پایان خواهد یافت.

در ادامه این مطلب آمده است: میلاد محمدی در جناح چپ دفاعی بازی می‌کند اما توانمندی بازی در سمت راست و چپ دفاعی را نیز دارد. برندان رودگرس برای آوردن میلاد محمدی از تیم احمد گروژنی روسیه لوستیگ و گامبوآ را قطعا کنار خواهد گذاشت.

سلتیک، واتفورد، گلاسکورنجرز و فنرباغچه به دنبال جذب میلاد محمدی

 

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

فقط برای سرگرمی

کجاشو دیدی؟ اینجا تازه 2 هیچه سطح دشواری بازی های فیفا آپدیت شد مدافعان منچستریونایتد مقابل اولیسه در همین حین، در لیگ زامبیا این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد فلش بک به زمانی که بایرن صاحب یک ضربه آزاد شد و کروس، ریبری و روبن سنگ کاغذ قیچی زدند تا مشخص شود کدامیک ضربه را بزنند کاسمیرو و جانی اوانز مقابل کریستال پالاس کاسمیرو هر زمان یونایتد به او نیاز دارد طرح هواداران الاهلی برای دیدار با الهلال و الهلال 2-1 پیروز شد الهلال در X:
درس شماره یک: مراقب باش چه چیزی را آرزو می کنی
درس شماره دو: درس شماره یک را فراموش نکن تن هاخ مربی خوبیه. فقط باید روی تاکتیک هاش، روش های تمرینیش، رفتار کاری، ساختار دفاعی، پرس و استعدادش کار کنه هواسکورد:
کاسمیرو امشب 8 بار مقابل پالاس دریبل خورد. یک رکورد در لیگ برتر امسال برای یک بازی

خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس:

 

ویدئویی که هواداران اینتر از 6 پیروزی متوالی خود مقابل میلان منتشر کرده اند:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟