Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:40:49 GMT

اعتراض نساج‌ها به داوری بحث‌برانگیز(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۲۰۰۴

اخراج مدافع نساجی در دقایق پایانی نیمه اول موجب اعتراضات شدید به داور این مسابقه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نساجی مازندران با تک گل سید محمد میری در آستانه برتری در نیمه اول بازی برابر استقلال خوزستان بود، اخراج بحث برانگیز مدافع سرخ پوشان موجب شد اعتراض زیادی به سید مهدی مرجان‌زاده شود و از سوی دیگر شاگردان جواد نکونام کار سختی برای ادامه مسابقه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه ۴۴ که حامد لک به دلیل برخوردی که با یونس دلفی داشت و به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتاده بود، بازیکنان استقلال خوزستان به سمت او هجوم بردند تا به او اعتراض کنند که ابوالفضل علایی، مدافع سابق آبی‌های خوزستان و کنونی نساجی مقابل آنها ایستاد تا از بالا رفتن اعتراض‌ها جلوگیری کند.

 

مرجان‌زاده نیز که سریعا خود را به این قائله رساند، ابتدا علایی را لمس کرد که این مدافع هم برخورد کوچکی با بازیکن استقلال خوزستان داشت ولی داور مسابقه تشخیص داد برخورد جدی در این صحنه صورت گرفته و به همین خاطر به او کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین اخراج کرد.

 

این اخراج بحث‌برانگیز موجب شد تا مربیان و بازیکنان نساجی اعتراض زیادی به مرجان‌زاده داشته باشند و فرشاد بختیاری، مربی بلند قامت و تنومند این تیم نیز سریعا وارد زمین شده تا اعتراض خود را به او نشان دهد.

 

دامنه اعتراضات به این داور تا پس از پایان سوت نیمه اول هم ادامه داشت و بختیاری در زمان خروج تیم داوری از زمین به سمت مرجان‌زاده رفت تا مجددا به اخراج علایی و ۱۰ نفره شدن نساجی معترض شود.

 

عکس‌ها از: معین نادری

 

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد