Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزش باد ناشی در چهار روز گذشته به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در بخش توکهور هشتبندی شهرستان میناب خسارت وارد کرد.

باد نعشی (ناشی) بادی است سرد و طوفان زا که در فصل سرد در سواحل هرمزگان می‌وزد.

جهت این باد از شمال شرقی به سمت جنوب غربی است.

رئیس مرکز خدمات جهاد کشاورزی توکهور وهشتبندی گفت: بر اثر وزش باد شدید مزارع خیار و لوبیا ۲۰ درصد خسارت دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت الله عباسی افزود: میزان خسارت ۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی گفت: دو هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش توکهور و هشتبندی زیر کشت خیار است.

به گفته کشاورزان محصول خیار زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی نیست.

توکهور و هشتبندی رتبه نخست تولید محصولات سبزی و صیفی خارج از فصل در استان است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حیوانی که همیشه عاشق است+عکس کشف بزرگترین مار ایران در مسیر سد داریان به پاوه !؟ + فیلم تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری مرد عصبانی قبل از کار زشت با همسرش توسط پلیس کنگاور راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟ جزییات فوت ۲ معتاد در سرمای تهرانسر پایان 3 روز جدال با مرگ 5 زن و 14 مرد در ارتفاع برفی 3500 متری زردکوه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه بیمه اخبار حوادث کشاورزی وزش باد خسارت کشاورزان میلیاردی عکس فیلم نجات شهرستان قتل اتهام جهان تجاوز دختر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روح‌الله سرگزی اظهار داشت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان 18 هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

سرگزی خاطرنشان کرد: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت 343 میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی گفت: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر