Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا لطفیان رییس کمیته تنیس ساحلی کشور از میزبانی اولین اردوی انتخابی تیم ملی تنیس ساحلی در بابلسر خبر داد، گفت:: میزبانی اردو‌های تیم‌های ملی فرصتی مناسب برای ارتقاء سطح فنی ورزشکاران و مربیان است.

وی افزود: در همین راستا برنامه حضور اولین اردوی انتخابی تیم ملی تنیس ساحلی کشور در بابلسر قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات تنیس مازندران گفت: ۱۲ نفر اول رنکینگ این رشته ورزشی به مدت پنج روز از پنجم آذرماه در کمپ ساحلی بابلسر اردو برگزار می‌کنند.

لطفیان افزود: این اردو زیر نظر آقای مازیار مشکاتی سرمربی مازندرانی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی گفت: قطعا برگزاری این اردوی انتخابی برای اولین بار در کشور و تشکیل تیم ملی، نقطه عطفی در تاریخ ورزش تنیس ساحلی به شمار خواهد آمد که امیدواریم سبب رشد این رشته ورزشی شود و در آینده ایی نزدیک شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/آ

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی تنیس ساحلی کشور در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک