Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ورود به ورزشگاه نقش‌جهان دچار مشکل هستند و عوامل برگزاری بازی به آنها اعلام کردند که باید مانند هواداران از ورودی تماشاگران به داخل ورزشگاه بروند. ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

* گزارشگر دیدار سپاهان و سایپا در دقایق ابتدایی بازی به اشتباه اعلام کرد که دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن در تبریز با تساوی بدون گل در جریان است، در حالی که ذوبی‌ها در دقیقه 27 نیمه نخست و به وسیله محسن مسلمان دروازه تراکتورسازی را باز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته چند دقیقه بعد و با راهنمایی همکارانش اشتباه خود را اصلاح کرد.

* خبرنگاران و اصحاب رسانه اصفهان برای ورود به ورزشگاه نقش‌جهان دچار مشکل هستند و عوامل برگزاری بازی به آنها اعلام کردند که باید مانند هواداران از ورودی تماشاگران به داخل ورزشگاه بروند.

* برخلاف انتظار، هواداران سپاهان در این دیدار ظرفیت طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان را پر نکرده‌اند. البته شمار زیادی از تماشاگران این تیم در ترافیک جاده ورودی این ورزشگاه گرفتار شده‌ و هنوز موفق به ورود به ورزشگاه نشده‌اند.

* در دقیقه 11 علیرضا فغانی قاضی این دیدار به سجاد شهباززاده به دلیل خطا روی  مهرداد کفشگری تذکر داد و از بازیکن سپاهان خواست تابع تصمیمات او باشد.

* 2 گل پیاپی سایپا در دقایق 14 و 18 کفه ترازو را کاملاً به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی سنگین کرده و این تیم با حمایت هوادارانش سایپا را به عقب رانده است.

انتهای پیام/ف

R41346/P1018188/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • اسدی به پرسپولیس رسید