Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار معوقه تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا با برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت. ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، بین تیم‌های سپاهان و سایپا از ساعت 16:30 امروز(جمعه-18 آبان ماه) در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش استنلی در دقیقه 14 و خالد شفیعی در دقیقه 18 زننده دو گل سپاهان در نیمه نخست بودند.

علیرضا فغانی قصاوت این دیدار را برعهده دارد و در نیمه نخست به بازیکنی کارت نشان نداد.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سایپا سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران سایپا سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان