Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@04:29:49 GMT

جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۲۵۲۶

جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی آغاز می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات، فناوری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با شعار «آگاهی، شفافیت، مسئولیت» برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سایت یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، دانشجویان متقاضی شرکت در این جشنواره از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه سال ۹۷ فرصت دارند تا نسخه الکترونیکی آثار خویش را صرفاً از طریق سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

titr۱۱.ir بارگذاری کنند.

به گزارش مفدا، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی باهدف ارتقا سطح کیفی و کمی نشریات دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و دانشجویان فعال نشریاتی در حوزه‌های مختلف کاری خود در این جشنواره شرکت می‌کنند. این جشنواره در دهمین دوره خود به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بالغ‌بر سی و چهار هزار اثر را دریافت کرد که از این تعداد در ۵۳ رسته و پنج بخش تعداد ۱۵۹ اثر به‌عنوان اثر برگزیده تقدیر شدند.

انتهای پیام/

28 / 31 جشنواره دانشجویی رسانه دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره دانشجویی رسانه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.

«ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."

«کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.

به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره ونیز انتخاب شد.

مرگ «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است. «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد.

کد خبر 847192 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان خبر مهم

دیگر خبرها

  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • قرائت معکوس رسانه‌های غربی از اعتراضات اصیل دانشجویی
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان