Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد قم از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه ‌های کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم گیتی‌ پسند توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسید.
در این دیدار که تیم گیتی پسند بازی خود را هجومی آغاز کرد، توانست با گل های محمد شجری در دقایق 15 و 23، مسلم اولادقباد در دقیقه 22 و مهدی جاوید در دقیقه 30 تیم سوهان محمد قم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوهان محمد قم در ضد حملات توانست توسط ناصر اطمینان در دقیقه 39 گلزنی کند و در پایان با شکست اصفهان را ترک کند.
با این نتیجه تیم فوتسال گیتی‌ پسند‌ اصفهان با 37 امتیاز در رده نخست و سوهان محمد قم نیز با 25 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.
8114/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اصفهان باشگاه های کشور فوتسال قم لیگ برتر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران ۴ دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹ اشتوتگارت را پیش انداخت، اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم، اما میزبان به هدفش رسید و با زدن ۲ گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به ۲ امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن ۸۱ امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با ۶۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت ۶۷ امتیازی هم سوم است.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق ۴ و ۲۹، دونیل مالن در دقیقه ۲۰، مارکو رویس در دقیقه ۳۴ و فلیکس انمچا در دقیقه ۶۴ برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی ۴۵ امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به ۵ امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه ۳ بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند