Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین، روز جمعه با استقبال مسئولان استانی، هیات های مذهبی، اقشار مختلف مردم و زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) به مشهد الرضا بازگشت.

به گزارش قدس آنلاین ، مسئول کاروان پیاده و مدیر مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم (عج) روز جمعه در حاشیه این مراسم  گفت: اعضای این کاروان که 74 روز پیش سفر معنوی خود را با پای پیاده از مشهد به کربلای معلی آغاز کرده بودند امروز در میان شور و استقبال به مشهد بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رجبی بیان کرد: کاروان پیاده مشهد به کربلا امسال برای هجدهمین سال متوالی این سفر را با هدف زنده نگه داشتن قیام اباعبدالله الحسین، نشر و گسترش معارف حسینی و نیز تبلیغ قیام عاشورا به صورت نقطه به نقطه در شهرها و روستاهای مسیر در ایران و عراق، در پیش گرفت.
وی ادامه داد: این کاروان بعد از حضور در مراسم اربعین حسینی و زیارت اماکن مقدسه نجف، کربلا، کاظمین و سامرا، امروز به مشهد مقدس رسید.
وی گفت: کاروانیان با پیمودن 2600 کیلومتر با پای پیاده در خاک ایران و عراق و عبور از شهرها و روستاهای مختلف در دو کشور، در روز اربعین حسینی به خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا پیوستند.
رجبی گفت: این کاروان امسال با 74 زائر حرکت پیاده خود را آغاز کرد که مسن ترین زائر آن 72 ساله و جوانترین زائر 15 ساله است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیاده روی اربعین مراسم پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند