Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@06:29:05 GMT

عربده‌کش خیابان جمهوری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۳۰۸۱

خرداد: اراذل و اوباش سابقه داری که شب گذشته با عربده کشی در خیابان جمهوری اخلال در نظم عمومی ایجاد کرده بود، پس از تیراندازی پلیس و زمین‌گیر شدن، دستگیر شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سرهنگ ارسلان قاسم زاده رییس کلانتری ۱۲۹ جامی درباره این خبر توضیح داد: ساعت ۱ بامداد امروز (جمعه) ماموران کلانتری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان یک مورد عربده کشی در خیابان جمهوری نبش شیخ هادی قرار می گیرند و به سرعت به موقعیت اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می کنند یک نفر از اراذل و اوباش‌های منطقه نواب در حالت مستانه چوبی در دست داشته و به همراه یکی از دوستان خود در حال عربده کشی بوده و با ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف در حال ایجاد اخلال در نظم عمومی است.
قاسم زاده ادامه داد: متهم با مشاهده ماموران با چوب به قصد خلع سلاح ماموران به آنان حمله‌ور شده که مامور گشت خودرویی به وی اخطار ایست می دهد اما متهم توجهی نمی‌کند. مامور پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی، یک تیر به پای وی می‌زند و متهم پس از زمین‌گیر شدن، دستگیر می شود.
وی افزود: متهم دیگر نیز با مشاهده تیراندازی پلیس متواری شده که تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد. متهم تیرخورده نیز به بیمارستان منتقل شد و امروز پس از صدور قرار قضایی، روانه زندان می‌شود. برچسب ها: عربده‌کش ، خیابان جمهوری ، اراذل و اوباش

منبع: خرداد

کلیدواژه: عربده کش خیابان جمهوری اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت ۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

کد خبر 847124 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان