Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ دلان در آزادی به دنبال رویاهایشان خواهند بود.

طرفداری- در چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در آزادی میزبان کاشیما آنتلرز خواهد بود.

ورزشگاه تاریخ ساعت داور آزادی تهران 19 آبان 18:30 احمد الکاف ورزشگاه آزادی تهران

وضعیت دو تیم

پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در حالی با هم مصاف می کنند که هردوی آن ها تشنه قهرمانی آسیا هستند اما تیم ایرانی نمی خواهد در ورزشگاه سرخ رنگ آزادی مغلوب شود و فقط و فقط به دنبال تاریخ سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه کاشیما ساکر در ژاپن با برتری 2-0 کاشیما همراه شده اما آمار خیره کننده پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در آسیا هر حریفی را به هراس می اندازد.

پرسپولیس ایران پس از بازی رفت در ژاپن، به سرعت راهی دبی شد و تمریناتش را در باشگاه ایرانیان برگزار کرد. تمریناتی که برانکو در آن به دنبال آن بود تا آرامش را به تیمش تزریق کند تا بدون هیچ حاشیه ای فینال برگشت در تهران را برگزار کند. در این میان، اکثر اخبار پرسپولیس در خصوص مصدومیت بازیکنان این تیم بود. تیم برانکو که با کمبود بازیکن رو به رو است، در ژاپن سیامک نعمتی را برای بازی برگشت از دست داد. «نعمتی در بازی گذشته اخراج شده و در بازی برگشت فینال محروم است»

پس از آن اخباری در خصوص مصدومیت امید عالیشاه به گوش می رسید و مشخص شد که امید نیز توانایی بازی در فینال آسیا را ندارد. برانکو که فقط و فقط روی کارش متمرکز بود، به دنبال یافتن جایگزین مناسبی برای عالیشاه بود که به نظر می رسد اکنون، آدام همتی گزینه مد نظر مرد کروات است. پرسپولیس در این بازی با همراهی هوادارانش به دنبال ساختن تاریخ جدیدی برای خودش است. تاریخی که می تواند پرسپولیس را به اوج خواسته هایش در عصر حاضر برساند. قطعا قهرمانی در آسیا و صعود به جام باشگاه های جهان رویایی است که اکنون می توان به آن رسید اما مانع بزرگی به نام کاشیما وجود دارد که به شدت این مهم را تهدید می کند. پرسپولیس می داند که در این بازی بایستی متفاوت از بازی رفت کار کند و نتیجه را تغییر دهد. اکنون زمان مناسبی برای تاریخ سازی است و همه چیز مهیاست، هم آزادی، هم برانکو، هم میلیون ها هوادار عاشق و سرخ دل!

در سوی دیگر میدان، تیم کاشیما آنتلرز ژاپن قرار دارد. نماینده ژاپن برخلاف پرسپولیس پس از پیروزی 2-0 در بازی رفت در رقابت های داخلی جی لیگ ژاپن بازی برگزار کرد و در آن موفق بود. کاشیما آنتلرز با نتیجه 3-2، 3 روز پیش بر تیم کاشیوا ریسول غلبه کرد و با روحیه ای مضاعف و فوق العاده پا به جهنم آزادی می گذارد. تیم ژاپنی به پشتوانه بازی رفت خوبش در این بازی حضور خواهد یافت و به نظر می رسد در یک آزادی سرخ رنگ، چاره ای از محافظت از داشته هایش ندارد البته که قطعا این تیم پر مهره آنچنان قدرت بالایی دارد که بتواند پرسپولیس را در خانه به عقب براند اما شاید این مورد منطقی به نظر نیاید، چرا که این دیدار با سایر مسابقات تفاوت دارد. کاشیما در این دیدار اکثر ستاره های خودش را در اختیار دارد.

بازیکنان با کیفیتی چون لئو سیلوا، سرجینیو، سوزوکی یوما، کنتو میسائو و هیروکی آبه همگی در اختیار گو اویوا هستند و این سرمربی دستش برای چیدن ترکیب مناسب برای رویارویی با پرسپولیس کاملا باز است. البته که شاید همچنان نقطه ضعف کاشیما خط دفاعی آن باشد، موردی که می تواند پرسپولیس ایران را به خواسته اش برساند، البته که آن ها در بازی رفت برابر پرسپولیس کلین شیت کردند.

حال بایستی همه منتظر بمانیم. شنبه، 19 آبان ماه 1397 می تواند یک اتفاق و روز تاریخی برای فوتبال ایران باشد. روزی که شاید، شاید، شاید در پایان آن، تمام ایران و آسیا بگویند، پرسپولیس ایران قهرمان قاره کهن است!

نکته مهمی که در مورد این دیدار باید گفت، عملکرد خوب پرسپولیس در آزادی است که برابر هررقیبی در آسیا شکست ناپذیر بوده است. ورزشگاه آزادی ای که به واسطه این بازی سر و رویی کاملا متفاوت از قبل به خود گرفته است. آزادی در این مدت دست خوش تحولات زیادی شد و سرانجام تاییدیه مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را گرفت.

تقابل های اخیر دوتیم

آخرین دیدارهای برگزار شده توسط دو تیم

نشست خبری مربیان

برانکو ایوانکوویچ: اختلاف ساعت، پرسپولیس را در دیدار رفت زمین‌گیر کرد؛ بهترین هواداران دنیا را داریم

گو اویوا: بدون توجه به نتیجه دیدار رفت به میدان می‌رویم؛ می‌خواهیم نخستین تیمی باشیم که پرسپولیس را در خانه شکست می‌دهد

نظرسنجی

به نظر شما چه تیمی برنده جدال میان دو تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد شد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند، اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خرید‌ها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمز‌ها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد، اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمز‌ها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند، اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد، اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمز‌ها تمام شد، اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست؛ و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد