Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهروندان موصل یک سال پس از سقوط داعش برای بازسازی خانه هایشان خود دست به کار شده اند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شهروندان موصل یک سال پس از سقوط داعش برای بازسازی خانه هایشان خود دست به کار شده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس موصل ویرانی های موصل داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، عنایت الله خوارزمی، سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مواردی داریم که یاغی های داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان شده، از خاک پاکستان علیه سرزمین ما استفاده کرده‌ اند و حوادث تروریستی را از آن کشور سازماندهی کرده اند. پاکستان باید پاسخگوی این موضوع باشد.

این در حالیست که ژنرال احمد شریف، سخنگوی ارتش پاکستان روز گذشته در یک نشست خبری طالبان را متهم کرده بود که به تعهداتش در مبارزه با تروریسم عمل نکرده است. وی گفت: حمله ماه مارس در منطقه خیبرپختونخواه که منجر به کشته شدن ۵ مهندس چینی شد، در افغانستان برنامه ریزی شده بود.

سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان در پاسخ به اظهارات طرف پاکستانی افزود: انگشت اتهام به سوی افغانستان تلاش ناموفق اسلام آباد برای فرار از مسئولیت‌ هایش است.

وی در واکنش به حمله ماه مارس که مهندسان چینی را هدف قرار داد و به عقیده طرف پاکستانی در افغانستان طراحی شده بود، همچنین اظهار داشت که «خیبرپختونخواه در منطقه‌ ای قرار دارد که تحت پوشش امنیتی شدید ارتش پاکستان است.»

عنایت الله خوارزمی گفت که ادعای مقامات نظامی پاکستان غیرمسئولانه و دور از واقعیت بوده و هدف قرار دادن اتباع چینی نشان‌دهنده «ضعف سازمان‌ های امنیتی پاکستان» است.

گفتنی است که در ماه مارس، یک بمب‌گذار انتحاری به کاروان مهندسان چینی که مشغول کار روی یک پروژه سد در شمال غرب پاکستان بودند، حمله کرده و ۶ نفر را کشتند.

کد خبر 6100894

دیگر خبرها

  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • حجم ویرانی‌های عظیم سیل در برزیل (فیلم)
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • شورا و شهرداری در کنار هم در ارائه خدمت به شهروندان
  • تصاویر هوایی از حجم ویرانی های عظیم سیل در برزیل | ویدئو
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم