Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عزت الله یوسفیان ملا؛ درباره خواسته های نمایندگان مجلس از محمد اسلامی؛ وزیر جدید راه و شهرسازی در حوزه دریا و بندر  گفت: گردشگری دریایی یکی از نکات مهم و استراتژیک است که اگر توسعه پیدا کند به افزایش نرخ اشتغال و جذب سرمایه گذار کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکان توسعه خطوط دریایی داخلی و خارجی وجود دارد و هنوز از ظرفیت های این بخش استفاده درستی نشده است، تصریح کرد: سواحل استان مازندران وضعیت مناسبی ندارد از این رو با همکاری ارگان های دریایی و با هدف توسعه گردشگری دریایی، می توان سواحل این استان را احیاء کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس اذعان داشت: امیدواریم وزیر جدید راه و شهرسازی در راستای توسعه گردشگری دریایی اقدام کند و شرایطی را فراهم سازد که این بخش با همکاری بخش خصوصی به دستاورهای خوبی برسد.

وی با بیان اینکه گردشگری دریایی در خزر نیازمند حمایت است، گفت: سال ها در این حوزه غفلت شده است، اما می توان با همت ارگان های دریایی گذشته را جبران کرد.

یوسفیان ملاء اظهارداشت: گردشگری دریایی در کشوری مانند ترکیه به پیشرفت های قابل توجهی رسیده است و ایران هم می تواند در این زمینه رشد و ترقی کند و متاسفانه به رغم اینکه سازمان بنادر و دریانوردی عزم جدی برای توسعه گردشگری دریایی دارد و اقدامات موثری نیز انجام داده اما سایر نهادهای دست اندر کار همکاری لازم را ندارند.

وی تاکید کرد: گردشگری دریایی مشمول تحریم ها نیست و می توان در گردشگری خارجی برنامه ریزی دقیقی کرد تا از پتانسیل بالای ایران در در این حوزه؛ درآمد زایی و اشتغالزایی چشمگیری داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از توصیه هایی که به وزیر راه و شهرسازی جدید داریم این است که برای ایام نوروز ۹۸ در راستای توسعه گردشگری داخلی و خارجی برنامه ریزی مناسب و منسجمی را در دستور کار قراردهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری دریایی سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل