Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - یواخیم لوو لیست 23 نفره را برای دیدار مقابل روسیه و هلند اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود، بازگشت مارکو رویس و غیبت بواتنگ و مارک آندره تراشتگن از نکات جالب لیست جدید تیم ملی آلمان می باشد.

نفرات دعوت شده به شرح زیر می باشند:

برند لنو، مانوئل نویر، کوین ترپ- ماتیاس گینتر، یوناس هکتور، متس هوملس، تیلو کرر، آنتونیو رودیگر، نیکو شولز، نیکولاس سوله، جاناتان تاه- جولین برنت، جولین درکسلر، لئون گورتسکا، کای هاورتز، یاشوا کیمیش، سباستین رودی، مارکو رویس، توماس مولر، تونی کروس، لروی سانه- تیمو ورنر، مارک اوث

4416

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی آلمان اختصاصی مارکو رویس ژروم بواتنگ مارک آندره تراشتگن جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • تراشتگن: اعلام نشدن گل بارسلونا مایه خجالت جامعه فوتبال بود