Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در ادامه  هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم سپاهان و سایپای البرز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان توانست با نتیجه 3 بر صفر سایپا دایی را شکست دهد.

دقایق ابتدایی زرد پوشان طوفانی آغاز کردند و با فرستادن توپ روی رضا غلی یاری پرس شدیدی روی دروازه سایپا ایجاد کردند  که در دقیقه 14 استنلی مهاجم گلزن سپاهان توانست دروازه سایپا رو باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حملات سپاهان ادامه داشت و خالد شفیعی توانست در دقیقه 17 دروازه سایپارا بار دیگر باز کند و شوری دیدنی را در بین هواداران سپاهان ایجاد کند. در ادامه نیمه اول بعد از گل دوم سپاهان حملات ادامه داشت ولی در اواخر این نیمه  شاگردان ژنرال  بازی آرامی را در دستور کار قرار دادند.

نیمه دوم هم دو تیم بازی آرامی را شروع کردند و دقایقی توپ در دست دو تیم در جریان بود که در دقیقه 78  استنلی هتریک کرد و برای دومین  بار دروازه سایپا را باز کرد  و جریان بازی را بار دیگر تغییر داد. در ادامه سایپا نیز حملاتی ناموفق بر روی دروازه نیازمند ایجاد کرد که هیچ کدام ثمری نداشت.

 

حواشی:

 نوروزی شهردار اصفهان پیش از شروع دیدار در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کرد.

پیش از شروع دیدار مراسم رو نمایی از تندیس کتاب و کتابخوانی با حضور شهردار ،سرمربی دو تیم،تابش و سرپرست باشگاه سایپا انجام شد.

امیر قلعه نویی با  دادن هدیه به علی دایی به خاطر کسب  عنوان بهترین مهاجم تاریخ آسیا  از وی  تشکر کرد.

دو تیم با در دست داشتن بنری حلول ماه ربیع الاول و هفته کتابخوانی را گرامی داشتند.

تماشاگران سپاهان پس از زدن گل های تیم شان به تشویق های مستمر سپاهان پرداختند.

عکاسان خبری همگی پشت دروازه سایپا قرار دارند تا لحظه های گل زدن سپاهان را ثبت کنند.

تماشاگران سپاهانی با روشن کردن چراغ های گوشی خود صحنه های جالبی را در ورزشگاه نقش جهان رقم زدند.

هواداران  سپاهان در اقدامی هماهنگ با تشویق های مستمر خود و ایجاد موج های مکزیکی  به تشویق تیم خود پرداختند و صحنه بسیار جالبی رقم زدند.

با گذشت 11 هفته از شروع لیگ برتر هنوز برخی از خبرنگاران و عکاسان اصفهانی کارت های خود را دریافت نکرده اند و برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه می شوند.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه از سوی عوامل  16 هزار و 200 نفر اعلام شد.

امیر قلعه نویی با وجود این که تیمش بازی خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشت ولی در نیمه دوم به  برخی از بازیکنانش اعتراض نشان داد.

تماشاگران سپاهانی در اواسط نیمه دوم به تشویق علی دایی پرداختند که با واکنش علی  دایی همراه بود.

هواداران سپاهان بعد از زدون گل سوم توسط استنلی شروع به تشویق قلعه نویی کردند.

د/ 1

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی جهان علی دایی لیگ برتر فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!