Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:25:33 GMT

راز عجیب بوی بسیار بد جاده بندر ماهشهر + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۳۸۰۲

راز عجیب بوی بسیار بد جاده بندر ماهشهر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بوی بد حاصل از رها سازی صدها لاشه مرغ در جاده بندرماهشهر به هندیجان باعث ورود دستگاه‌های متولی به موضوع شد.

حجم ویدیو: 13.76M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09

ساکنین محلی روستای رحیم آباد واقع در جاده بندرماهشهر به بندرهندیجان در جنوب خوزستان از دفن نامناسب حدود ۲ تن مرغ بی جان در زیر یکی از پل Bridge های این جاده خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکایت ساکنین بومی از بوی تعفن ایجاد شده در پی دپوی لاشه صدها مرغ، رئیس اداره محیط زیست و راه شهرسازی این شهرستان با حضور در محل، اقدام به دفن بهداشتی لاشه مرغ‌های فاسد کردند.

هنوز مشخص نیست چه شخص و یا گروهی مرغ ها را به این محل منتقل کرده و یا علت مرگ جمعی مرغ ها چه بوده است. در طول این جاده ده‌ها مرغداری وجود دارد.

ایرج سلیمانی رئیس اداره محیط زیست این شهرستان در گفتگو با خبرنگار عصرجنوب در بندرماهشهر، خواستار گزارشات فوری مردم در هنگام مواجه با چنین صحنه‌هایی شد و تاکید داشت: در صورت دریافت گزارش و یا مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی مراتب فورا با دستگاه‌های متولی هماهنگ و با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحشتناکترین توهین به احمدی نژاد ! + جزییات این پسر سرپیرزنی را برید و بعد داماد شد! / 2 خواهر لو دادند! راز مخوف کشتی بازی ایران به ایتالیا چه بود؟!/ فاش شد فوتبالیستی که به دلیل خاراندن سرش محروم شد + عکس راننده ای با تریلی از روی برادر زاده اش رد شد / در شوش رخ داد کشف بزرگترین مار ایران در مسیر سد داریان به پاوه !؟ + فیلم حیوانی که همیشه عاشق است+عکس تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پل Bridge اخبار حوادث جاده محیط زیست بهداشتی فیلم ماهشهر عکس فیلم نجات شهرستان ایران قتل اتهام مرد تجاوز ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مقاومت اسلامی بحرین - گردانهای الاشتر - صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر شرکت مسئول حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی (تراک نت) در شهر ام رشراش (ایلات) با پهپاد را منتشر کرد.

به گفته مقاومت اسلامی بحرین این حمله هفته گذشته انجام شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات