Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کومیته بانوان کشورمان با برتری مقابل کوزوو به دیدار رده‌بندی مسابقات کاراته قهرمانی جهان صعود کرد.

روز چهارم از بیست‌وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز (جمعه) در سالن 15 هزار نفری «ویزینک» مادرید اسپانیا پیگیری شد و تیم کومیته تیمی بانوان کشورمان با برتری مقابل کوزوو به دیدار رده‌بندی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات کومیته تیمی بعد از اینکه روز گذشته(پنج‌شنبه) با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم سنگال گذشتند، امروز در دور دوم به مصاف هلند رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم کشورمان خاتمه یافت.
تیم کشورمان در دور سوم با نتیجه 2 بر یک مغلوب ژاپن شد اما با توجه به صعود این تیم به دیدار نهایی، شانس حضور در جدول شانس مجدد را پیدا کرد.
ملی‌پوشان کشورمان در دور نخست مرحله شانس مجدد به مصاف تیم ترکیه رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید. در این دیدار ابتدا رزیتا علیپور مقابل حریف ترکیه‌ای خود به نتیجه یک- یک دست یافت. در ادامه پیکار فاطمه چالاکی با حریف خود نیز با همین نتیجه به پایان رسید. در دیدار سوم نیز حمیده عباسعلی مقابل حریف خود به تساوی صفر-صفر دست یافت تا برنده این دیدار به جدال چهارم کشیده شود. عباسعلی باز هم به برای تیم کشورمان به میدان رفت که این بار با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود عبور کردتا تیم کشورمان در دور بعد حریف تیم کوزوو شود.
شاگردان ستاره موسوی در دیدار دوم جدول شانس مجدد مقابل کوزوو با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد تا به دیدار رده‌بندی صعود کند. در این دیدار فاطمه چالاکی با نتیجه یک بر صفر و پگاه زنگنه با نتیجه 2 بر صفر مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.
دیدار رده‌بندی مسابقات کومیته تیمی بانوان روز یک‌شنبه 20 آبان ماه برگزار خواهد شد و تیم کشورمان به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان و در دور سوم مرحله مقدماتی، امروز جمعه نوشادعالمیان در دیدار با «محمد البیالی» از مصر که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ برصفر به برتری دست یافت و به جدولاصلی صعود کرد.

عالمیان در گیم نخست این دیدار صاحب برتری ۱۱ بر ۶ شد و در دو گیم بعد هم به برتری ۱۱ بر ۸ دست یافت.

امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان بود که با شکست در دیدار نخست حذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ باز ایران را در مسابقات اسمش عربستان برعهده دارد.

کد خبر 6095954

دیگر خبرها

  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم