Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وی پیش از این به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) مشغول به خدمت بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحشتناکترین توهین به احمدی نژاد ! + جزییات این پسر سرپیرزنی را برید و بعد داماد شد! / 2 خواهر لو دادند! راز مخوف کشتی بازی ایران به ایتالیا چه بود؟!/ فاش شد فوتبالیستی که به دلیل خاراندن سرش محروم شد + عکس راننده ای با تریلی از روی برادر زاده اش رد شد / در شوش رخ داد کشف بزرگترین مار ایران در مسیر سد داریان به پاوه !؟ + فیلم حیوانی که همیشه عاشق است+عکس تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه رهبر انقلاب حکم خدمت سردار عکس فیلم نجات ایران قتل شهرستان جوان مرد پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند توسعه بازی‌های رایانه‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عموزادی مدیر امور رسانه ستاد فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مبتنی بر نقشه مهندسی فرهنگی کشور، سند توسعه بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار قرار داده و در این زمینه میز بازی‌های رایانه‌ای در ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با همکاری بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و با هدف سند توسعه بازی‌های رایانه‌ای شکل گرفته است.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۵، اساسنامه بنیاد بازی‌های رایانه‌ای را مصوب و آن را راه اندازی کرد.

مدیر امور رسانه ستاد فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در همه زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شده است. پس از شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی هم سیاست‌های حاکم بر بازی‌های رایانه‌ای را تدوین می‌کند و تقسیم وظایفی بین دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

عموزادی گفت: توسعه بازی‌های رایانه‌ای نیاز به هم افزایی بین دستگاه‌ها دارد و سند توسعه بازی‌های رایانه‌ای با نگاه هم افزایی دستگاه‌ها و توجه به فناوری زیرساخت، محتوا، تولید، توزیع، نشر، آموزش و نگاهی همه جانبه به این حوزه، انجام شود. بر اساس پیمایش سال ۱۴۰۰ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ۳۴ میلیون نفر بازیکن رایانه‌ای (کنسولی و موبایلی) داریم و میانگین سن بازیکن‌ها ۲۳ سال است.

کد خبر 6056046 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • محمدی رئیس باشگاه سایپا و خمارلو رئیس مجموعه انقلاب شد
  • معین الدین سعیدی: در سیستان و بلوچستان تجزیه‌طلب نداریم
  • گزارش زنده: استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد
  • به نام حاج عبدالله...
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در آخرین بازی سال؛ اوسمار چه خوابی برای پیکان دیده است؟
  • تلاوت سوره کوثر توسط رهبر انقلاب (فیلم)
  • جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد
  • مخبر دریافت نشان «فتح» را فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • سند توسعه بازی‌های رایانه‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید