Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ذوب آهن از هیئت مدیره درخواست کرد که او را برکنار کنند!

طرفداری- سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت باید برای بهتر بودن خیلی بیشتر تلاش کرد و فکر می‌کنم مدیرعامل ذوب آهن باید برکنار شود.

سعید آذری پس از باخت سنگین ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:

این برد مبارک تراکتورسازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز یک نیمه استثنایی را پشت سر گذاشتیم و خیلی خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم تمرکز تیم به‌هم خورد و تراکتورسازی هم از این موضوع استفاده کرد. به نظرم محمد تقوی، سرمربی حریف با بازیخوانی که امروز داشت و تغییراتی که در تیمش ایجاد کرد، باعث پیروزی تیمش شد. تقوی ثابت کرد که اعتماد به مربیان جوان می‌تواند کمک حال فوتبال ما باشد. به‌هرحال امیدوارم از این بازی درس گرفته باشیم. من از بازیکنان و نمازی تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم برای بهتر بودن باید خیلی بیشتر تلاش کرد.

وی درباره احتمال تغییر کادر فنی تیم ذوب‌آهن گفت:

اول باید بررسی کنیم تا ببینیم که چقدر از این نتایج سهم کادر فنی است. فکر می‌کنم ذوب‌آهن باید مدیرعاملش را برکنار کند. با توجه به اینکه توانمندی‌ام کمی کاهش پیدا کرده است، فکر می‌کنم مجموعه ذوب‌آهن باید به فکر یک مدیرعامل توانمند باشد. مربی کار خودش را می‌کند. فکر می‌کنم خودم روی وظایفی که داشتم، ضعیف عمل کردم که الان رتبه تیم این است. امیدوارم مجموعه باشگاه به این تحلیل برسد که با آوردن یک مدیرعامل قوی، شرایط را تغییر بدهد.

مدیرعامل ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد:

فکر می‌کنم وظایفم را تا الان خوب انجام نداده‌ام. در واقع یا نتوانسته‌ام خوب انجام بدهم یا اینکه قدرتم نرسیده است که خوب این کار را کنم، وگرنه بچه‌ها و کادر فنی زحمت کشیده‌اند. اگر این کادر قابل اعتماد نیست، باید بگویم که همه مشاهده کردند که ذوب‌آهن یک نیمه مقابل 80 هزار تماشاگر چه فوتبالی ارائه کرد. فکر می‌کنم باید کمی در سیستم مدیریتی باشگاه تغییر ایجاد شود.

آذری در پایان گفت:

این نتایج به دلیل مسائل زیادی است. وقتی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، همیشه اولین نفری که مورد هدف قرار می‌گیرد، مربی تیم است، اما به نظرم این منصفانه نیست. کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند. در واقع اگر ذوب‌آهن می‌خواهد بیشتر از این پیشرفت کند، باید یک مدیر بین‌المللی بیاورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • محمد خاکپور: اصلا فوتبال ایران را دنبال نمی کنم! / فیلم
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟