Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، کشیش مسیحی، هرمز شریعت در شبکه ماهواره‌ای «سون» بیان داشت در کتاب مقدس مسیحیان پیش‌بینی شده است که آمریکا رو به افول خواهد رفت و منزوی خواهد شد.

 

وی در این مورد بیان داشت: الان آمریکا به خاطر قدرت نظامی‌اش و مالی خود می‌تواند حرف بزند و گرنه وجهه و دنباله رویی ندارد، در این جا فرضیاتی هست که با کتاب مقدس مطابقت دارد، این فشارهای آقای ترامپ به اروپا، به چین و روسیه باعث می‌شود که این کشورها متحد شوند، اکنون چون این کشورها پراکنده هستند تحدیدهای ترامپ کار می‌کند ولی اگر آنها متحد شوند آمریکا منزوی می شود که این مطابق پیش بینی های کتاب مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در کتاب مقدس هست که وقتی به آخر زمانها می رسیم یک اتحادیه‌ای در اروپا و شوروی تشکیل می‌شود و حتی غیر مستقیم در مورد چین هست که یک لشکر بسیار کثیری از شرق می‌آید به خاورمیانه. 

 

اینها رو که می‌بینی می‌توانی بقیه‌اش را تصور کنی، ممکن است سریع باشد، ممکن است سریع نباشد، آمریکا با این سرعت پیش می‌رود و زور می‌گوید به جایی می رسد که اروپایی ها، چین و روسیه می گویند ما نخواستیم، ما با هم معامله می کنیم و اصلا با تو معامله نمی کنیم و به تو احتیاجی نداریم و آن منزوی شدن ایالات متحده آمریکاست.

 

 وقتی اسمی از آمریکا در آخرالزمان برده نشده است در حالیکه خیلی از اسمها هست، ایران هست، اروپا هست، روسیه هست، ترکیه هست و همه این اسمها برده شده است که در وقایع آخر الزمان درگیر هستند وقتی اسمی از آمریکا برده نمی‌شود حالا چند دلیل دارد یا آمریکایی وجود ندارد، یا ضعیف شده است که حرفی برای گفتن ندارد یا منزوی است، و من فکر می کنم که آمریکا به سوی منزوی شدن پیش می‌رود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: افول کتاب مقدس کشیش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد