Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:50:43 GMT

ضرورت تسریع در اجرای طرح کاداستر اراضی در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۵۴۳۱

ضرورت تسریع در اجرای طرح کاداستر اراضی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی منوچهری عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته در منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بر ضرورت تسریع در اجرای طرح کاداستر اراضی در استان تاکید کرد.

وی گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی در بخش آبخیزداری استان تخصیص پیدا کرده و در برخی شهرستان ها مانند جم پروژه های خوبی اجرا شده که انشالله شاهد ادامه این روند توسط مدیریت جدید منابع طبیعی استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهری تصریح کرد:جهاد کشاورزی استان یک مجموعه گسترده ای است که منابع طبیعی و آبخیزداری یکی از مهم ترین آنها محسوب میشود و در سالهای گذشته برنامه های تخصصی وفنی زیادی در این مجموعه دنبال شده است.

گفتنی است در این آیین طی حکمی از سوی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، غلامرضا منتظری به‌عنوان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان انتصاب و از زحمات سهیل مهاجری در طول دوران خدمت قدردانی بعمل آمد.

منتظری متولد ۱۳۴۵ شهرستان دیر و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی سابقه زیادی در جهاد کشاورزی استان دارد و مدتی نیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های دیر و دشتی بوده است. منتظری از سال ۸۵ تاکنون نیز معاون توسعه مدیریت و منابع  سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بوده است.

کد خبر 4453593

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان مرز مهران گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان های طبس، بشرویه‌ و زیرکوه بوده است.


نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، 25 میلیون متر مکعب برآورد شده است.


وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.


مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم