Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال از هواداران خواست به واسطه حضور رئیس فیفا و AFC در فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرتاب نارنجک دست‌ساز و انجام هرگونه حرکت ناشایست خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج با بیان این که به سه دلیل نگران برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیاست، گفت: تنها نگرانی ما از بابت بلیت‌فروشی است که به شدت به پرسپولیس توصیه کردیم که بیش از حد بلیت نفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران می‌خواهم اگر بلیت تهیه نکردند، به ورزشگاه نیایند. از طرفی با کانون هواداران پرسپولیس صحبت کردم. اگر کسی در جمع هواداران نارنجکی دستی بیندازد، جلوی اینفانتینو و شیخ سلمان خوب نیست.

او ادامه داد: کسی که جلوی مسئولان عالیرتبه فوتبال جهان کار ناشایست انجام دهد، ایرانی نیست. هواداران برای بازی امروز رعایت کنند؛ چرا که منتظر قهرمانی پرسپولیس هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تلاش نهادهای گوناگون جهت آماده کردن ورزشگاه آزادی گفت: هیچ کس نمی‌خواست فینال در کشور ثانویه برگزار شود. نهادهای مختلفی تلاش کردند و روزانه مسئولان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و روند انجام کار را بررسی کردند.

تاج درباره صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال جام بین قاره‌ای و دیدار تکراری با روسیه در دیدار پایانی اظهار کرد: در چند سال اخیر در جمع چهار تیم برتر بودیم. در یکی، دو سال اخیر دو بار به برزیل باختیم اما مقابل روسیه شرایط برابر داشتیم. این بار هم برزیل به روسیه باخت و به فینال نیامد. امیدواریم در فینال باز هم روسیه را ببریم و قهرمان شویم.

او درباره روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع جام ملت‌های آسیا گفت: در پنجره پیش روی بازی‌های ملی، در داخل کشور یک بازی تدارکاتی داریم و یک بازی هم با ونزوئلا در قطر خواهیم داشت. محدودیت‌هایی داریم که درک‌کردنی است اما وصف‌کردنی نیست. امروز کمیته مسابقات به ایران نیامد. ونزوئلا هم به خاطر آمریکا به ایران نیامد که بازیکنانش دچار مشکل نشوند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: واقعیت این است که نیامدن ونزوئلا به ایران برای ما مهم نبود و کی‌روش گفت این بازی را از دست ندهیم و در قطر بازی کنیم با این حال ما با همین شرایط قهرمان آسیا می‌شویم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار می‌باشد و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

هواداران میهمان حق ورود به ورزشگاه از سمت جایگاه هواداران نساجی را ندارند و به دلیل اینکه دو جایگاه از هم جدا هستند و ارتباطی ندارند، در صورت مشاهده به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهند شد.

در صورت پرتاب اشیاء به داخل زمین، فرد خاطی بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل خواهد شد.

برای هواداران نساجی دو ورودی تعبیه شده، یک درب از سمت کنار زورخانه و دیگری درب ورودی اصلی می‌باشد.

پرسپولیس با هواپیما در ساری

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شدند تا به ساری بیایند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده، اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر