Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فکوری شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه واژگونی خودروی پژو 405 در کیلومتر 58 جاده چناران به قوچان یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر که مجروح شده بود توسط اورژانس 115 به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال یافت.
وی افزود: حادثه برخورد سه دستگاه خودرو سواری پراید و پژو در کیلومتر 48 جاده چناران به قوچان نیز سه مجروح داشت که توسط عوامل پایگاه شهید کلاهدوز هلال احمر قوچان به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بیمارستان پژو خودرو مشهد هلال احمر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم

تین نیوز

سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی نوشت:حتما این روزها به آمارهای حوادث رانندگی دقت کرده اید؛ تنها در کمتر از یک هفته تعداد زیادی جان خود را از دست داده و تعداد قابل توجهی هم معلول و مصدوم شده اند و تراژیک تر از آن اینکه میزان مرگ و میر سالانه ناشی از حوادث رانندگی کشورمان برابر با کل تلفات رانندگی ۲۷ کشور اروپایی است. آیا این آمار دهشتناک نیست؟

به گزارش تین نیوز به نقل از روزن آنلاین وی افزود: لابد می گوئید ماشین ها و جاده های ما کجا و خودروها و جاده های اروپا کجا. آری میان خودرو و جاده ما و آن ها فاصله بسیار است اما به نظر نمی رسد که میان عامل انسانی ما و آن ها تفاوتی باشد. از آن گذشته، عقل به ما می گوید که اگر در آن دو (جاده و خودرو) نقص و نقصانی است با این یکی عامل (دقت در رانندگی) آن دو نقصان را جبران کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز