Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان شرکت Acura سرانجام اتومبیل نسل جدید خود ILX 2019 را معرفی کردند.

به گزارش شریان نیوز، در سال‌های اخیر مخاطبان خرید خودرو به سمت تولیداتی رفته‌اند که افزایش قیمت معقولی دارند. اتوموبیل‌های جدید قیمتی بیشتر از مدل قبلی خود دارند، البته امکانات و کیفیت آن‌ها نیز بالاتر رفته و همین عامل باعث می‌شود نظر مردم به سمت این خودروها جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین زمانی که یک شرکت اعلام می‌کند که مدل جدید خودرو‌ خود را با قیمت مدل سه‌سال پیش آن به فروش می‌رساند، همه را به نوعی شگفت زده می‌کند.

اتومبیل Acure ILX 2019 مثالی برای مطالب فوق است. نسخه جدید کوچک‌ترین سدان Acure پوست اندازی کرده و قیمت مناسب‌تری هم گرفته است. قیمت ILX 2013 از 25.900 دلار شروع می‌شد، آن هم در حالی که تمام امکانات مورد نظر مشتریان را به همراه داشت. اما آیا این برای جذب کردن مشتریان سر سخت به یک سدان جمع‌و‌جور جدید کافی است؟ پاسخ به این سوال منفی است.

سیستم امنیتی پیشرفته‌‎

مهم آن است که ILX چه گزینه‌هایی روی میز دارد. با وجود قیمت پایین، ILX با مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته امنیتی استاندارد سازی شده است. سیستم محافظتی AcuraWatch، تمام اهداف یک سیستم حفاظتی را برآورده می‌کند، این سیستم در واقع از تکنولوژی Honda Sensing الگوبرداری کرده است.

این سیستم محافظی شامل: کنترل کروز انطباقی (سیستمی که فاصله خودرو با اتوموبیل جلویی را محاسبه و طبق آن سرعت خودرو را خودکار کنترل می‌کند)، هشدار تصادف با جلو همراه با ترمز خودکار اضطراری، هشدار خارج شدن از خط کشی جاده، دستیار کمک به رانندگی بین خطوط جاده و سیستم جلوگیری از انحراف از مسیر است. قاطعانه می‌توان گفت، هیچ خودرویی در سطح ILX نیست که بتواند به همچین سیستم امنیتی مجهز باشد.

قابلیت‌های دیگر

این اتومبیل از استانداردهای بالایی برخوردار است. چراغ‌ها LED، سیستم کنترل دما دوگانه (سیستمی که اجازه می‌دهد دو نقطه از خودرو، دو دما متفاوت داشته باشد، به طور مثال صندلی راننده گرم و صندلی شاگرد کمی سردتر باشد) و سوئیچ دکمه‌ای استارت خودرو؛ همه این موارد تنها برای مدل پایه است، مدل‌های بالاتر امکانات بیش‌تری خواهند داشت.

ILX از موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری به جای موتور‌2.0 لیتری توروبوشارژ رقبایش استفاده می‌کند. این موتور قدرتمند 201 اسب بخار نیرو و 180 پوند/فیت نیرو گشتاور تولید می‌کند، که مورد دوم تا 3600 دور در دقیقه دسترسی دارد. سرعت انتقال 8 سرعته همراه با گلاژ دوقلو و همچنین داشتن نیرو محرک چرخ‌های جلو (دیفرانسیل جلو) از دیگر مشخصات فنی این خودرو محسوب می‌شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل نسل جدید Acura را مشاهده می‌کنید:

برچسب هااتومبیل

منبع: شریان

کلیدواژه: اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این رویداد شاهد معرفی مجدد نام تجاری انرژی جدید EXEED EXLANTiX (اکسید اکستلانتیکس) خواهد بود که اوج لوکس بودن، نوآوری و دوستدار محیط زیست بودن در خودروهای الکتریکی را به نمایش می‌گذارد.

نگاهی به سال ۲۰۲۳: زمینه سازی برای یک جهش کوانتومی در برندهای پریمیوم انرژی نو

سال ۲۰۲۳ اکسید با دستاوردهای قابل توجهی همراه بود که با عرضه مشترک مدل RX در خاورمیانه و در نمایشگاه ژنو در قطر آغاز شد. بیش از ۱۰۰۰ روزنامه‌نگار و شخصیت برجسته، از جمله نخست‌وزیر قطر و شاهزاده دبی، در این رویداد شرکت کردند و بر رشد روزافزون اکسید در سطح جهانی تاکید کردند. سپس این برند تعهد خود را به نوآوری در کنفرانس EXEED Eco در ماه اکتبر تقویت کرد و از مفهوم زیست محیطی خود رونمایی کرد و اکولوژی خودرویی آینده‌نگر را به نمایش گذاشت. محصول جدید این برند یعنی مدل RX، با به رسمیت شناختن برتری طراحی اکسید، جایزه "طراحی سال ۲۰۲۳ SUV" را از Maqina دریافت کرد. علاوه بر این، حمایت مالی EXEED از ماراتن دبی نشان دهنده تعهد آن به دو و میدانی و نفوذ جهانی است.

این نقاط عطف نه تنها دستاوردهای اکسید را جشن می‌گیرند، بلکه زمینه را برای جهش بعدی رو به جلو، یعنی معرفی اکستلانتیکس ES فراهم می‌کنند. هر یک از این تمجیدها و ابتکارات راه را برای این محصولات انرژی جدید هموار می کند، که نشان دهنده مهارت نوآورانه و نقاط قوت طراحی خودرو با ورود به بازار خودروهای برقی ممتاز است.

اکستلانتیکس ES: آمیختگی هماهنگ طبیعت و فناوری

اکستلانتیکس ES به‌عنوان یک شاهکار مهندسی خودرو ظاهر می‌شود، جایی که زیبایی بی‌نظیر طبیعت با اوج نوآوری‌های فناوری روبرو می‌شود. این خودروی الکتریکی لوکس ماهیت آتلانتیس افسانه‌ای را مجسم می‌کند و بر روی یک چشم‌انداز اتوپیایی تکیه می‌کند که در آن فناوری، انرژی پاک و هماهنگی محیطی با هم ترکیب می‌شوند. قلب فلسفه طراحی EXLANTiX ES احترام عمیق به طبیعت است، احترامی که از هر جنبه‌ای از خلق آن، از مفهوم سازی تا آخرین لمس‌هایی که حضور آن را مشخص می‌کند، آگاه می‌کند.

ستون فقرات خودرو، پلت فرم E۰X، نشان دهنده اوج فناوری خودروهای الکتریکی است. این خودرو راندمان شارژ استثنایی را ارائه می‌دهد و فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا یک باتری از ۳۰٪ تا ۸۰٪ شارژ شود. مدل ES که ظرافت آیرودینامیکی را نشان می‌دهد، دارای فرم کوپه‌ای مانند با طول تقریباً ۵ متر است و ضریب درگ آن تنها ۰.۲۱ است. این کارایی به ES اجازه می‌دهد تا در ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

با این حال، طراحی اکستلانتیکس ES فراتر از مهارت فنی آن است. با الهام از سیالیت و قدرت باد، زیبایی خودرو قدردان کارایی آیرودینامیک است. ظاهر ساده آن، که از طریق آزمایش گسترده تونل باد به کار گرفته شده است، نه تنها بر عملکرد آن تاکید می‌کند، بلکه بعد جدیدی را در طراحی خودروی الکتریکی معرفی می‌کند. این طراحی که به همان اندازه به کاهش مصرف انرژی و صدای کابین کمک می‌کند، جذابیت بصری هم دارد.

نمایشگاه خودروی پکن بستری برای EXEED خواهد بود تا فناوری‌های پیشرفته خود و چشم انداز برند EXLANTiX را برای آینده خودروهای الکتریکی به نمایش بگذارد. این رویداد توانایی EXEED را در خدمت به بازار پریمیوم جهانی با خودروهای نوآورانه "انرژی جدید" به نمایش می‌گذارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899397

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد