Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@06:38:37 GMT

اعدام برای عامل جنایت برج‌های دوقلو

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۶۰۹۷

اعدام برای عامل جنایت برج‌های دوقلو

روزنامه ایران: کارگر جوان برج‌های دوقلوی تهران که به خاطر شستن چند ظرف، همکارش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، به قصاص محکوم شد.

 هشتم دی سال گذشته وقوع جنایتی در اتاقک نگهبانی برج‌های دوقلو در دهکده المپیک به پلیس اطلاع داده شد. با حضور بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق در محل، مشخص شد این جنایت در جریان نزاع و درگیری دو تن از کارگران اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان مدعی بودند «فرید» (متهم به قتل) پس از اینکه با مخالفت محمد ۱۷ ساله برای شستن ظرف‌ها روبه‌رو شده، با او دست به یقه شده است. در این میان «ناصر» که از اقوام پسر نوجوان بود برای حمایت از او وارد دعوا شده، اما با ضربات چاقوی فرید از پا درآمده است. در ادامه نیز مشخص شد متهم پس از فرار از محل جنایت، تهران را ترک کرده و با هویتی جعلی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شیراز مخفی شده است. به این ترتیب متهم به قتل دستگیر و پرونده او پس از تکمیل تحقیقات به شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی ارسال شد. در ابتدای جلسه محاکمه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند. سپس «فرید» در جایگاه ایستاد و گفت: وقتی درگیری بین من و محمد شروع شد، ناصر به هواخواهی از محمد جلو آمد و مرا زد. من هم به دفاع از خودم در حالی که بشدت عصبانی بودم با چاقو او را زدم و فرار کردم.
قضات پس از بررسی شواهد و مدارک، گزارش پزشکی قانونی و شنیدن اظهارات متهم، او را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کارگر جوان شستن ظرف قتل برج های دوقلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل

 سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط متخصصان پلیس فتا شهرستان زابل، کاربری در یکی از پیام رسان‌های داخلی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی می‌کرد، لذا پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشارفیلم با محتوای آدم ربایی موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از اخذ دستور قضایی، متهم در اداره پلیس حضور پیدا کرد.

این مقام سایبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هرگونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اقرار نمود و این اقدام را پایین بودن سواد رسانه‌ای و عدم آشنایی با قانون دانسته و از مجرمانه بودن عمل خود اظهار بی اطلاعی کرده است که سرانجام پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران