Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، این مراسم ۹ صبح فردا یکشنبه، با حضور مسئولان لشکری و کشوری و همچنین همرزمان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی از مقابل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش در لویزان، بلوار نیروی زمینی برگزار می‌شود.
امیر سرتیپ سیروس لطفی که نشان «فتح» از فرمانده معظم کل قوا دریافت کرده بود، از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس بود که دلاورمردی‌های او به ویژه در عملیات طریق القدس، به یاد ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزادسازی محور‌های غرب و شمال غرب کشور از عناصر ضدانقلاب و فرماندهی عملیات‌های بزرگی همچون فتح المبین و بیت‌المقدس از دیگر افتخارات این فرمانده فقید ارتش جمهوری اسلامی است.
فرماندهی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس، ریاست اداره عملیات ارتش، ریاست اداره اطلاعات و عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح، تدریس در دانشگاه‌های سپاه و ارتش و حضور در هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی علیرغم جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی، بخشی از مسئولیت‌های او بود.
در پی درگذشت امیر سرتیپ سیروس لطفی، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هم پیام تسلیتی صادر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ارتش لشکر 16 زرهی تشییع دفاع مقدس نشان فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است