Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ نفر از اعضای شورای هماهنگی با شورای شهر تهران دیدار کردند تا نکاتی را در انتخاب شهردار مناسب برای تهران به آنان گوشزد کنند. آفتاب‌‌نیوز : انتخاب شهردار تهران اکنون به چالشی اساسی برای اصلاح‌طلبان مبدل شده و آنان در این مدت کوتاهی که  بر روی کار آمده‌اند، چند شهردار در تهران عوض کرده‌اند، این موضوع حساسیت‌های جدی را  در افکار عمومی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نشان داد که بزرگان اصلاحات به اعضای شورای شهر پیام داده‌اند که در انتخاب مجدد شهردار دقت لازم را به عمل آورده تا دوباره مجبور به تغییر شهردار نشوند.
در همین راستا در هفته گذشته و پیش از قطعی شدن گزینه‌های نهایی شهردار تهران، ۵ نفر از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شامل الیاس حضرتی، حسین کمالی، علی صوفی، آذرمنصوری و فرج الله کمیجانی، جلسه‌ای را با اعضای شورای شهر به منظور بررسی معیار‌های انتخاب شهردار مناسب برای کلانشهر تهران با اعضای شورای شهر تهران برگزار کردند.
جلسه‌ای که پس از اعلام ۵ گزینه نهایی کاندیداهای ساختمان بهشت با انتقاد اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات روبرو شد و به گفته یکی از حاضران آن جلسه، اعضای شورای شهر هشدارهای اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را  آنچنان که باید در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر قرار ندادند.
حسین کمالی یکی از حاضران  جلسه با انتقاد از اینکه افراد توانمندتری از این ۵ گزینه نهایی اعضای شورای شهر برای شهرداری تهران وجود داشتند، تاکید کرد اگرچه در این جلسه کاندید‌های مشخصی برای سمت شهردار شدن مطرح نشد، ولی معیار‌هایی که برای انتخاب شهردار به شورای شهر تهران داده شد؛ در انتخاب این ۵ نفر کاندید نهایی برای شهرداری تهران اعمال نشده است.
به گفته این منبع آگاه در این جلسه همچنین درباره مسائل مختلف شهری مانند چالش‌ها و کمبود‌های موجود در شهر تهران، ارتباط شهرداری با دولت و ارتباط شورای هماهنگی جریان اصلاحات با شورای شهر، با هیئت رئیسه شورای شهر بحث و تبادل نظر و مقرر شده بود که شهردار منتخب آینده شهر تهران توسط شورای شهر، باید خارج از دیدگاه‌های سیاسی و براساس توانایی آن فرد برای مسئولیت شهرداری انتخاب شود، مسئله‌ای که به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر چندان اهتمامی به آن نداشته‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان کد خبر: ۵۵۵۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهردار تهران جبهه اصلاحات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد