Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ديدار برگشت فينال ليگ قهرمانان آسيا ميان پرسپوليس ايران و کاشيما آنتلرز يک مهمان ويژه خواهد داشت.
به گزارش آريا، جياني اينفانتيو، رئيس فيفا بار ديگر به تهران و ورزشگاه آزادي مي‌آيد تا در اين ورزشگاه يک بار ديگر شاهد برگزاري ديداري حساس باشد.
جياني اينفانتينو رئيس فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) امروز به تهران مي‌آيد تا از نزديک شاهد ديدار برگشت تيم‌هاي پرسپوليس و کاشيما آنتلرز در فينال ليگ قهرمانان آسيا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور رئيس فيفا در حالي است که صحبت‌هايي درخصوص آمدن يا نيامدنش به ايران شنيده مي‌شد، اما به هر حال اينفانتينو به تهران مي‌آيد تا تماشاگر ويژه ديدار پرسپوليش و کاشيما باشد.
ديدار برگشت تيم‌هاي پرسپوليس و کاشيما آنتلرز از ساعت 18:30 روز شنبه در ورزشگاه آزادي آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جياني اينفانتينو پرسپوليس کاشيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار ستاره PSG در خطر محرومیت: حواس‌ها جمع!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلونا باشد. 

حضور لوئیس انریکه که سابقه درخشانی در دوران بازی و مربیگری در بارسا دارد روی نیمکت این تیم فرانسوی باعث شده است که این بازی از حساسیت بیشتری هم برخوردار باشد. عثمان دمبله هم دیگر ستاره این تیم است که پیش از این پیراهن تیم حریف را به تن داشت. 

تلاش هر دو تیم برای کسب نتیجه خوب در این بازی و حضور در بازی برگشت با خیالی آسوده‌تر است و پی اس جی می‌تواند از امتیاز میزبانی هم برای رسیدن به این هدف استفاده کند اما باید به خاطر داشته باشد که چهار بازیکنش هم در معرض محرومیت از بازی برگشت قرار دارند. 

لوکاس هرناندز، میلان اشکرینیار، اوگارته و دمبله در فهرست بازیکنانی قرار دارند که پیش از این کارت زرد دریافت کرده‎‌اند و ممکن است بازی برگشت برابر بارسا که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار خواهد شد را از دست بدهند و به همین دلیل باید با احتیاط بیشتری در این دیدار به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب در پرسپولیس برای نیم فصل دوم
  • زمان مسابقه حساس پرسپولیس-سپاهان مشخص شد
  • چهار ستاره PSG در خطر محرومیت: حواس‌ها جمع!
  • اتفاقی که پرسپولیس را به قهرمانی امیدوار می‌کند
  • اتفاق مثبت در پرسپولیس برای نیم فصل دوم
  • عکس| برنامه ویژه برنابئو برای میزبانی از سیتی
  • اتفاق مثبت در پرسپولیس برای نیم فصل دوم/ امیدواری به صدرنشینی
  • مجتبی حسینی مقابل تراکتور برگشت
  • پرسپولیس یقه استقلال را گرفت/ شب تلخ شماره ۹ آبی‌ها!
  • تهرانی‌ها مهمان برنامه‌های «عید بندگی و همبستگی» می‌شوند