Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در حوزه موسیقی آیینی برگزار می شود و هر اثری که به پرسش و باور انسان نسبت به مبدا خداوند توجه داشته باشد در این بخش قرار می گیرد.
وی افزود: معرفی آیین های دینی و مذهبی، نشان دادن غنا و تکثر فرهنگی اقوام و مذاهب در ایران، آشنا شدن نسل جوان و امروزی با مواریث گذشتگان، ایجاد نشاط معنوی با تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: جشنواره ملی ذکر و ذاکرین در 2 بخش آواها، نغمات و همخوانی و همنوایی برگزار می ‌شود.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری این جشنواره نیمه اول دی ماه است، تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند در قالب تک خوانی، تک نوازی، گروه خوانی و گروه نوازی آثار خود را ارائه دهند.
به گزارش ایرنا موسیقی آیینی به اعتقادات و آداب و رسوم مذهبی مردم بازمی گردد و هر اثری با آیین های دینی تناسب داشته و با کلام قدسی و عرفانی همراه باشد در حوزه موسیقی آیینی به شمار می ‌آید.
9908**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آداب و رسوم سیستان و بلوچستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی نسل جوان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ خانه هنرمندان ایران از به‌صورت هفتگی میزبان اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در لابی طبقه همکف خواهد بود.

این مکان از سه‌شنبه با سلسله برنامه‌های اجرای موسیقی زنده و محیطی که «دلکوک» نام دارد، میزبان دانشجویان، استادان، دست‌اندرکاران، نوازندگان، آهنگسازان و فعالان عرصه موسیقی در قالب‌های اجرایی؛ تجربی، کلاسیک، تک‌نوازی، دو نوازی، سه‌نوازی، گروهی، تلفیقی، ترکیبی، اقوام، بینارشته‌ای و ... خواهد بود.

تماشای اجرای آثار در ساعت‌های اعلامی هر برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6095592 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • خنیانگر آیینی و مردمی موسیقی شمال خراسان درگذشت
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر