Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛‎ حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال احمر آستارا امروز گفت: روز گذشته ۴۵ کوهنورد از استان اصفهان از مسیر روستای کوته کومه لوندویل به سمت آبشار لاتون آستارا حرکت کرده که ۵ نفر آن‌ها از گروه جدا و گم شده بودند.

وی افزود: یک گروه ۴ نفره امداد ونجات جمعیت هلال احمر آستارا با یک دستگاه خودروی نجات پس از ۳ ساعت جستجو، گمشدگان را حوالی ساعت ۲۳ دیشب در ارتفاعات آبشار پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: یکی از کوهنوردان به علت مصدومیت از ناحیه دست، توسط امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شد.

حسین خورشیدی از شهروندان و گردشگران خواست هنگام گردش در مناطق کوهستانی به مسیر رفت و برگشت دقت کنند و در زمان حوادث، با شماره گویای ۱۱۲ امداد و نجات تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: آبشار لاتون با ۱۰۵ متر ارتفاع در ۱۵ کیلومتری جنوب آستارا از جاذبه‌های گردشگری است.

 

انتهای پیام/م.ع

کوهنوردان گمشده در کوهستان آبشار لاتون شهرستان آستارا پیدا شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد