Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:52:25 GMT

سینما قدس ایلام بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۸۴۵۸

سینما قدس ایلام بازسازی می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام آخرین وضعیت ساخت سینما در ایلام را تشریح کرد و گفت: یکی از مشخصه های فرهنگ به رسمیت شناختن تفاوت ها است، فرهنگ هر منطقه نسبت به مناطق دیگر متفاوت است.

خودآموز با اشاره به این که در استان ایلام علاقمندان زیادی به هنر سینما وجود دارد و استان ایلام از جمله استان هایی است که سینما در آن وجود ندارد، افزود: هنر و صنعت سینما یکی از عناصر موثر در تحولات فرهنگی و در ارتقای سطح فرهنگ یک جامعه است و محرومیت یک استان از این فرصت ظرفیت بسیار قابل تامل است و این دغدغه جدی ما ومسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سینمایی که قبلا در ایلام تحت عنوان سینما قدس بود در سال ۹۲ به دلیل فرسودگی که داشته تخریب شده ولی بازسازی آن صورت نگرفته است.

خودآموز عنوان کرد: هم اکنون نیز مراحل صدور پروانه در حال طی کردن است، همچنین در سفر اخیر وزیرفرهنگ و ارشاد به استان ایلام موافقت شد که از ساخت یک سینمای چهارسالنه مدرن در شهرستان ایلام حمایت کنند که قرارداد آن نیز با سازمان سینمایی منعقد شده و بنا است که در آذر ماه کلنگ این سینما زده شود و بتواند تا پایان سال اجرایی شود.

 

انتهای پیام/با

 

 آخرین وضعیت ساخت سینما در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود