Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ترافیک محور‌های ورودی وترمینال‌ها خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به تعطیلات چند روز گذشته برخی از شهروندان برگشت ازسفر خود را به صبح امروزموکول کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می‌شود که شاهد بار ترافیکی در مبادی ورودی ترمینال‌ها و بزرگراه‌ها باشیم.

رازقی توصیه کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
وی همچنین درخصوص بازی فینال آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما بیان کرد: با مراجعه گسترده مردم و هواداران تیم پرسپولیس پیش‌بینی می‌شود که برای بعد از ظهر امروز شاهد بار ترافیک سنگین در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه باشیم.

رازقی به رانندگان خودرو‌های شخصی توصیه کرد: چنانچه مقدور باشد از وسایل نقله عمومی استفاده نمایند. درغیر این صورت در محل‌های مجاز پارک کنند، از توقف بر روی خط عابر پیاده خوداری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران پایانه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند