Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین تصاویر از انیمیشن سینمایی "رشته گمشده" با بازی "هیو جکمن" همزمان با رونمایی از پوستر این اثر سینایی توسط کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین تصاویر از انیمیشن سینمایی "رشته گمشده" با بازی "هیو جکمن" همزمان با رونمایی از پوستر این اثر سینایی توسط کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"هیو جکمن" بازیگر مطرح سینمایی هالیوود به تازگی حضور در یک انیمیشن را پذیرفته قرار است در آن صداپیشگی نقش اصلی را بر عهده داشته باشد.

انیمیشن "رشته گمشده" به کارگردانی "کریس باتلر" نام انیمیشنی است که جکمن در آن صداپیشگی خواهد کرد. این انیمیشن اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از تابستان سال 2019 آغاز خواهد کرد.

علاوه بر هیو جکمن، بازیگران مطرحی همچون "زوئی سالدانها"، "اما تامپسون"، "زک گالینفیکس"، امریتا آچارایا، "استیفن فرای"، دیوید ویلیامز و مت لوکاس در این انیمیشن صداپیشگی را عهده دار بوده اند.

داستان این انیمیشن در مورد پروفسوری با بازی "هیو جکمن" است که در پی آزمایشاتی عجیب برای زندگی در حیات وحش نا خودآگاه به یک میمون مبدل شده و مشکلات فراوانی برایش به وجود می آید.

کریس باتلر دومین تجربه ساخت انیمیشن خود را پشت سر می گذارد. وی که از عوامل انیمیشن موفق "کوبو و دو تار" محسوب می شود پیش از "رشته گمشده" کارگردانی انیمیشن "پارانورمن" را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رشته گمشده هیو جکمن اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • تراز هر ۲ نوبتِ کنکور متفاوت از یکدیگر اعمال می‌شود