Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست آمریکا اعلام کرد یمنی‌ها خواستار صلح هستند، اما حملات هوایی عربستان سعودی باید متوقف شود.

به گزارش رکنا، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در مقاله‌ای که در روزنامه واشنگتن پست آمریکا منتشر شد اعلام کرد: «ما خواستار صلح در یمن هستیم، اما حملات هوایی عربستان سعودی باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدعلی الحوثی در این مقاله نوشت: «تنش آفرینی مداوم برای حمله به شهر الحدیده در یمن توسط ائتلاف آمریکایی - سعودی - اماراتی نشان می‌دهد درخواست‌های آمریکا برای آتش بس، ادعایی توخالی است. اظهارات اخیر مقامات آمریکایی تلاش برای گمراه کردن جهان است. سران عربستان سعودی ماجراجو هستند و توجهی به دیپلماسی ندارند. آمریکا برای پایان دادن به این منازعه دارای نفوذ و قدرت است، اما تصمیم گرفته است از همپیمانی فاسد حمایت کند.»

محمد علی الحوثی گفت: «هر کسی که جنایات عربستان سعودی را در یمن دنبال کند - جنایاتی که با اطلاعات اشتباه (گمراه کردن افکار عمومی) و محاصره خبرنگارانی همراه است که برای پوشش حوادث Accidents این جنگ تلاش می‌کنند - می‌تواند گزارشی از کشتار بی هدف و کور ده‌ها هزار نفر از غیرنظامیان که بیشتر آن‌ها در حملات هوایی کشته شده اند ارائه کند. حملات آنها، بزرگترین بحران انسانی بر روی کره زمین را به دنبال داشته است.»

وی گفت: «وحشی گری رژیم سعودی در کشتن Killing جمال خاشقجی خبرنگار سعودی بازتاب یافت و می‌توان آن را در تنش آفرینی نظامی و حملات هوایی در الحدیده و نقاط دیگر ملاحظه کرد که به چالش کشیدن همه هشدار‌های بین المللی به شمار می‌رود. هدف از محاصره این شهر ساحلی، مجبور کردن ملت یمن به تسلیم شدن است. ائتلاف (متجاوز سعودی) از قحطی و وبا به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کند. (این ائتلاف) همچنین با تهدید به قطع حمایت مالی از سازمان ملل متحد، از این سازمان باج خواهی می‌کند، گویی که یک موسسه خیریه است و مسئولیتی بر اساس حقوق بین الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت ندارد.»

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نوشت: «آمریکا می‌خواهد به این کشور به عنوان یک میانجی صادق و سالم نگاه شود، اما در واقع در تجاوز Rape به یمن مشارکت دارد و برخی مواقع آن را رهبری می‌کند. ما از خودمان دفاع می‌کنیم، اما هواپیمای جنگی آمریکایی مانند آن‌هایی که یمن را با تسلیحات ممنوعه بمباران می‌کنند نداریم. نمی‌توانیم محاصره اعمال شده بر واردات و صادرات یمن را برطرف کنیم. نمی‌توانیم ممنوعیت پرواز را لغو کنیم و اجازه انجام پرواز‌های روزانه داشته باشیم یا به ممنوعیت واردات کالا‌های اساسی و دارو و تجهیزات پزشکی از هر مکان دیگری به جز امارات پایان دهیم چرا که آن‌ها این تحریم را بر تجار یمنی اعمال کرده اند. این فهرست بلند و بالاست. این اقدامات سرکوبگرانه، می‌کشد و یمن را ویران می‌کند.»

محمد علی الحوثی افزود: «این یمن نبود که ابتدا اعلام جنگ کرد و حتی جمال بن عمر فرستاده سابق سازمان ملل متحد گفت که ما به معامله تقسیم قدرت در سال ۲۰۱۵ که حملات هوایی ائتلاف مانع آن شد نزدیک بودیم. ما برای توقف حملات موشکی در صورتی که ائتلاف به فرماندهی عربستان سعودی حملات هوایی خود را متوقف کند آمادگی داریم. اما درخواست‌های آمریکا برای توقف جنگ علیه یمن تنها ابزاری برای حفظ آبرو به شمار می‌رود که پس از ذلت و خواری که عربستان سعودی و محمد بن سلمان ولیعهد آن موجب شده است و درخواست‌های واشنگتن را برای توضیح کشته شدن خاشقجی نادیده می‌گیرد، مطرح می‌شود. علاوه بر این، ترامپ Trump و دولت او به وضوح ترجیح می‌دهند به این جنگ ویران کننده به علت منافع اقتصادی که دارد ادامه دهد و سود خود را از فروش تسلیحات دریافت کند. ما دوستدار صلح هستیم، صلحی آبرومندانه و شرافتمندانه که عبدالملک بدرالدین رهبر انقلاب ما گفته است. ما برای صلح آمادگی داریم، صلح شجاعانه و انشاء الله یمنی‌ها حامی صلح و دوستدار صلح باقی خواهند ماند.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سیل عربستانی ها را شوکه کرد! / تعداد کشته ها زیاد است + عکس بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات مرگ عجیب شاهد یک پرونده در سرویس بهداشتی دادگاه! 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند! حیوانی که نیکول کیدمن را دزدید+عکس عمو پورنگ دلیل ازدواج نکردنش را گفت + فیلم عکس / این دزد از ترس زنش شب ها در خانه می ماند +جزئیات سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا الله کرم: روحانی به ۱۴۰۰ نمی‌رسد! سر پسر8 ساله اش را برید تا برای موتورش قربانی کند! / مرد تهرانی به پلیس چه گفت؟! نسرین به تهران فرار کرد و وارد بازی گرگ های فاسد شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه روزنامه حوادث Accidents کشتن Killing تجاوز Rape پزشکی بن سلمان ترامپ Trump اقتصادی انقلاب یمن هوایی حملات صلح عکس فیلم ایران جوان اینستاگرام نجات روزنامه دختر ایرانی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با این محصول، دندان مصنوعی با دقت و سرعت بیشتر و هزینه کمتر نسبت به روش‌های مرسوم، تولید می‌شود.

محبوبه دل انگیز گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • دستیابی به دانش فنی ساخت پلیمر‌های نسوز
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن