Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:22:53 GMT

خبری خوش برای معلمان حق‌التدریسی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۹۲۴۹

خبری خوش برای معلمان حق‌التدریسی

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با خروج نیرو‌های بازنشسته و جایگزینی نیرو‌های جدید، تا سال آینده تمامی معلمان حق‌التدریسی کشور جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

اسدالله عباسی اظهار داشت: تمامی معلمان حق‌التدریسی تا سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند و انتظار داریم دولت نیز در این مسیر همکاری خوبی با مجلس جهت تأمین اعتبار و جذب این نیرو‌ها در آموزش و پرورش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های مجلس را تعیین تکلیف سریع وضعیت معلمان حق‌التدریسی خواند و افزود: این افراد سال‌های سال علاوه بر ارتقاء سطح علمی و دانش خود به تدریس در کلاس‌های درس پرداخته‌اند بنابراین بی‌توجهی و غفلت از آنان به هیچ عنوان شایسته نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرح تعیین تکلیف نیرو‌های حق‌التدریسی در مجلس و تأیید شورای نگهبان خبر داد و گفت‌: انتظار ما از مجموعه دولت این است که تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریسی را نیز همانند طرح رتبه‌بندی معلمان در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس جایگزینی معلمان حق‌التدریس با نیرو‌های بازنشسته آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: در صورت اجرای دقیق و انجام این جایگزینی‌ها، انتظار داریم تا پایان سال آینده جذب نیرو‌های حق‌التدریسی کاملاً اجرایی شود.

عباسی با اشاره به اینکه در گیلان نیز تعدادی از نیرو‌های حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی تاکنون جذب آموزش و پرورش نشده‌اند گفت: با اجرای سراسری طرح ساماندهی نیرو‌ها در آموزش و پرورش مشکل تمام معلمان حق‌التدریسی و پیش دبستانی گیلان نیز برطرف می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان جهت ساماندهی معلمان حق‌التدریسی را خواستار شد و تصریح کرد: امیدواریم در این مسیر هیچ حقی از کسی ضایع نشود و تمامی معلمان مربوطه بر اساس سنوات خدمت خود در آموزش و پرورش جذب شوند.

وی تأمین بودجه و اعتبارات لازم برای ساماندهی نیرو‌های حق‌التدریسی را متذکر شد و ابراز داشت: اجرای طرح جذب نیرو‌های حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی‌ها بدون تصویب اعتبارات آن تحقق پیدا نمی‌کند بنابراین دولت باید در این مسیر اعتبارات لازمه را پیش‌بینی و به مجلس اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقاء سطح نظام آموزش و پرورش را ضروری خواند و گفت: برای رسیدن به این نقطه مطلوب و اجرای طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش باید به تمام حوزه‌های آموزشی و تربیتی و توانمندی‌های معلمان توجه کامل شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: جذب آموزش و پرورش معلمان حق التدریسی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری ها حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 848554 برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه