Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک انگلیسی در دیدارهای اخیر تیمش نمایشی بسیار خوب داشته است.

طرفداری- مائوریتزیو ساری، سرمربی باشگاه چلسی به تمجید از راس بارکلی پرداخت و معتقد است که هافبک انگلیسی در ماه های اخیر پیشرفت زیادی داشته است.

به نقل از گاردین، سرمربی ایتالیایی در این خصوص بیان کرد:

راس در ماه های ابتدایی حضورش در چلسی مشکلات زیادی داشت ولی کم کم تلاشش را کرد و در هر جلسه تمرین و هر مسابقه پیشرفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرزی که او خود را با تیم وفق داد شگفت زده شدم. اگر بخواهیم از نظر تاکتیکی بررسی کنیم، راس از لوفتوس چیک یک قدم جلوتر است زیرا لوفتوس چیک به طور کامل در تمرینات پیش فصل شرکت نکرد. واقعا بارکلی را دوست دارم و او یک بازیکن کامل است. او علاوه بر توانایی های فیزیکی در بازی، بازیکنی سریع نیز است. در کل از نظر فنی بازیکنی بسیار خوب است. بارکلی می تواند با هر دو پا بازی کند. او در حال حاضر نیز از نظر ذهنی رشد کرده و به همین شکل پیشرفت فنی هم داشته است. راس در مسیری قدم برمی دارد که روزی به یک هافبک با اهمیت نه فقط برای ما بلکه برای انگلستان تبدیل شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • درگیری حامدی فر با هافبک ذوب آهن از زوایایی متفاوت+تصاویر
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد