Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:15:02 GMT

مراسم تشییع پیکر حمید هوشنگی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۹۴۰۷

مراسم تشییع پیکر حمید هوشنگی برگزار شد

پیکر زنده‌یاد حمید هوشنگی، روزنامه‌نگار پیشکسوت صبح شنبه با حضور جمعی از رورزنامه‌نگاران و خبرنگاران پیشکسوت و برخی چهره‌های سیاسی راهی خانه ابدی خود در بهشت زهرا شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر حمید هوشنگی که سال‌ها سابقه سال‌ها معاونت خبر خبرگزاری «ایرنا» را بر عهده داشت، صبح روز شنبه (۱۹ آبان ماه) با حضور خانواده و جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پیشکسوت و نیز برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در مقابل ساختمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی «ایرنا» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیف‌الله صمدیان (دبیر پیشین سرویس عکس ایرنا در دوران دفاع مقدس)، مهدی شفیعی (مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی و معاون فعلی ایرنا)، سیدضیاء هاشمی (مدیر عمال خبرگزاری ایرنا)، بهزاد نبوی، محمدعلی ابطحی، مصطفی تاجزاده، احمد مسجد جامعی‌ (عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد خدادی (مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا) و علی‌اکبر قاضی‌زداه از جمله افرادی بودند که در مراسم تشییع پیکر حمید هوشنگی حضور داشتند. 

سیدضیاء هاشمی - مدیر عمال خبرگزاری ایرنا - در این مراسم در سخنانی کوتاه با عرض تسلیت، اظهار کرد: یاد و نام این خبرنگار برجسته خبرگزاری «ایرنا» و ایران تا همیشه در یاد ما باقی خواهد ماند و خدمات ایشان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

زنده‌یاد حمید هوشنگی، از روزنامه‌نگاران پیشکسوت که پیش از انقلاب نیز از دبیران خبرگزاری «پارس» بود، پس از تحمل دوره‌ای بیماری روز پنجشنبه (17 آبان ماه) درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید هوشنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین