Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن جوان در منطقه غرب تهران به طرز مرموز با ضربات چاقو به کام مرگ فرو رفت. شوهر این زن ادعا می کند که همسرش خودش دست به خودزنی کرده است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس Police آگاهی تهران در توضیح این خبر گفت : ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه سال جاری مرگ زن جوانی در محل خانه‌اش در خیابان نفت به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد زن ۳۰ ساله بر اثر اصابت چاقو به ناحیه سینه و صورت فوت کرده است .

با تایید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان این اداره در محل حاضر شدند .

در تحقیقات میدانی مشخص شد زن جوان پس از یک نزاع و درگیری با همسرش فوت کرده است ؛ تحقیقات از همسر این خانم جوان در دستور کار قرار گرفت اما او در اظهارات خود مدعی شد که همسرش ، شخصا اقدام به خودزنی کرده و او هیچ دخالتی در مرگ وی و یا ارتکاب جنایت Crime نداشته است .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : برابر هماهنگی با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران، شوهر زن جوان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سیل عربستانی ها را شوکه کرد! / تعداد کشته ها زیاد است + عکس بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات مرگ عجیب شاهد یک پرونده در سرویس بهداشتی دادگاه! 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند! عمو پورنگ دلیل ازدواج نکردنش را گفت + فیلم عکس / این دزد از ترس زنش شب ها در خانه می ماند +جزئیات سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا الله کرم: روحانی به ۱۴۰۰ نمی‌رسد! سر پسر8 ساله اش را برید تا برای موتورش قربانی کند! / مرد تهرانی به پلیس چه گفت؟! نسرین به تهران فرار کرد و وارد بازی گرگ های فاسد شد! این پیک موتوری 3 پرس چلو گوشت را 3 میلیون تومان با مردی در تهران حساب کرد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه جنایی پلیس Police جنایت Crime اخبار حوادث نفت تهران شوهر زن زن جوان در خیابان عکس فیلم ایران جوان اینستاگرام نجات روزنامه دختر ایرانی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد