Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه یک کشور با شعار قصه زندگی من و تمرین زندگی به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.
زعفر احدزاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این جشنواره با شرکت قصه‌گویان برتر استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین گیلان و اردبیل در 19 و20 آبان در سالن سینما تربیت کانون اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: 30 قصه‌گوی برتر از 6 استان کشور در گروه‌های سنی مختلف، با مهارت و هنرمندی خود در این جشنواره رقابت و پنج منتخب برتر در آذرماه همزمان با طولانی‌ترین شب سال در مرحله پایانی جشنواره در تهران حضور خواهند داشت.
مدیر اجرایی منطقه یک کشور هدف از اجرای این جشنواره را پیوند میان خانواده، مربیان و متولیان با قصه به‌عنوان میراثی گران‌بها عنوان و تصریح کرد: علاقمندان به قصه و قصه‌گویی جهت استفاده از مهارت‌های بسیار ارزشمند قصه‌گویان، می‌توانند از برنامه‌های متنوع و آموزنده این جشنواره بهره‌مند شوند.
احدزاده با اشاره به اینکه بزرگان و اساتید هنر قصه‌گویی کشور داوری این جشنواره را بر عهده خواهند داشت، گفت: کارگاه آموزشی «بیان هنرمندانه قصه» روز جمعه 18 آبان ماه و نشست تخصصی «از قصه تا نمایش» روز شنبه 19 آبان ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: همراهی و همکاری نهادها و علاقه‌مندان در برگزاری این رویداد فرهنگی کشور بویژه رسانه‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: حسن دولت‌آبادی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و مجید قناد مجری باسابقه برنامه‌های کودک تلویزیون، در تاریخ‌های 19 و20 آبان ماه جاری داوری منطقه یک جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل را به عهده خواهند داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی استان کشور جشنواره بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نامگذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، در شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشورها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حاتمی زاده عنوان کرد: نشست کمیته فنی شتر کشور با موضوع الزامات ایجاد شترداری اکولوژیک با بهره مندی از ظرفیتهای ملی و بین المللی و برنامه ریزی برگزاری کنگره بین المللی شتر کشور با حضور رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان بافق برگزار می شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست مجموعه گردشگری کشاورزی پرورش شتر، دام کهن دژ واقع در روستای فهرج افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6086508

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد