Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، در این هفته از رقابت‌ها عصر دیروز تیم ١٤ امتیازى و صدرنشین اتحاد رودان مقابل اتحاد دژگان به تساوى یک یک دست یافت.
تیم رده دومى و ١٠ امتیازى فولاد هرمزگان با ٢ گل میزبان خود تیم جبل بر شهرو را مغلوب کرد، اما تقابل تیم هاى سوم و پنجم جدول بین هرنگ جوان بستک و مقاومت میناب با برترى ٢ بر یک نماینده بستک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سایر رقابت‌ها تیم ستارگان بستانو ٢ بر یک تیم رده چهارمى جدول سیبه کوخرد را شکست داد تا شاگردان پورنگ نخستین پیروزى این فصل خود را کسب کنند.
شاهین بندرلنگه ٣ بر ٢ جنوب انرژى بر پارسیان را از پیش رو برداشت و ملوان بندرعباس ٣ بر یک تیم انتهاى جدولى خلیج فارس حاجى آباد را شکست داد.
فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. 318

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدرنشین هرمزگان خلیج فارس بندرعباس لیگ برتر فوتبال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟