Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@02:56:09 GMT

شاکری: مدیریت آخوندی تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۹۸۹۳

شاکری: مدیریت آخوندی تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد

خبرگزاری مهر: دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: انتخاب فردی مانند عباس آخوندی قطعا شهر تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به لیست ارائه شده از سوی شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت و حضور گزینه هایی، چون عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: در خصوص گزینه‌های مطرح شده پشت صحنه‌هایی وجود دارد که درباره آن‌ها تصمیم می‌گیرد و حتی لیست امید شورای شهر که از درون آن شورای پنجم بیرون آمد نیز در این پشت صحنه بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی لیست امید شورای شهر منتشر شد، برخی از همکاران ما در شورای شهر مانند آقایان حکیمی‌پور، سرخو و انصاری نیز معترض بودند و می‌گفتند که ما این لیست را نمی‌شناسیم.

شاکری ادامه داد: فردی مانند آخوندی در اواخر دوران مسئولیت خود در وزارت راه و شهرسازی تا مرز استیضاح پیش رفت و در آخرین لحظات استعفا داد و حتی در استعفانامه خود نیز تاکید کرد که روحانی وزیری را انتخاب کند تا با او هماهنگ باشد.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه کسی که این دیدگاه را دارد نمی‌تواند در موضوعات مختلف با دولت تعامل داشته باشد، تصریح کرد: انتخاب فردی مانند آخوندی قطعا شهر تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: آشفتگی در گزینه‌های شهرداری مشهود است و به جای اینکه گزینه‌ها کارشناسی و مطابق با نیاز‌های شهر باشد بسیار سیاسی است و به مدیریت شهری آسیب خواهد رساند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شاکری آخوندی مدیریت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق