Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:31:52 GMT

رییس هیات تنیس استان قزوین ابقا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۰۵۱۳

رییس هیات تنیس استان قزوین ابقا شد

قزوین - ایرنا - مجید احمدپور در سمت رییس هیات تنیس استان قزوین ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی رییس هیات تنیس استان قزوین روز شنبه با حضور ریاست این فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.
در این دوره از انتخابات مجید احمدپور، امیر اسماعیلی، محمدابراهیم عصارزاده و امیرحسن ملکی کاندیدا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه، امیر اسماعیلی و امیرحسن ملکی به نفع احمدپور انصراف خود را اعلام کردد.
انتخابات این دوره از هیات تنیس استان قزوین با 15 رای اخذ شده همراه بود که مجید احمدپور با کسب 11 رای به مدت چهار سال در ریاست این هیات باقی ماند.
200 تنیسور در استان قزوین فعالیت دارند.
9925/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس مجمع انتخاباتي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان