Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:57:29 GMT

میشل اوباما: هرگز ترامپ را نمی‌بخشم!

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۰۶۳۶

میشل اوباما: هرگز ترامپ را نمی‌بخشم!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در بخشی از کتاب جدیدش به شدت از دونالد ترامپ انتقاد کرده و گفته است هرگز او را به دلیل تهمت‌هایی که به همسرش درباره محل تولد او زده است، نمی‌بخشد؛ زیرا اظهارات او امنیت خانواده‌اش را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشل اوباما در این کتاب نوشته است: کل تئوری مربوط به محل تولد باراک اوباما دیوانگی و آزاردهنده بود. اما خطرناک هم بود. اگر یک نفر با یک ذهن خراب اسلحه‌ای را پر می کرد و به واشنگتن می آمد چه؟ اگر همین شخص به دنبال دختران ما می رفت چه؟ دونالد ترامپ با آن اظهارات غیرمسئولانه‌اش امنیت خانواده من را به خطر انداخته است و به همین دلیل من هرگز او را نمی بخشم.

این درحالی است که دونالد ترامپ هم این اظهارات میشل اوباما را به سخره گرفت و به جای آن به انتقاد از باراک اوباما پرداخت. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اظهارات میشل اوباما گفت: اوه میشل اوباما این حرف را زده؟ من ندیدم. من فکر می کنم که او یک کتاب نوشته است. او پول زیادی هم از نوشتن کتاب به جیب زده است. خب من هم او (باراک اوباما) را به دلیل کاری که با ارتش کشور کرد و بودجه لازم را برای آن تأمین نکرد، نمی بخشم. همه چیز قدیمی و از کار افتاده بود و من آمدم و آنها را تعمیر کردم و من پولهای زیادی را هم صرف کردم.

ترامپ در ادامه گفت: بنابراین من هم هرگز او را به خاطر کاری که با ارتش کشور کرد، نمی بخشم. من هم او را به دلیل خیلی کارهای دیگری که کرد نمی بخشم. کارهایی که در آینده درباره شان به شما خواهم گفت. اما حالا که حرف از امنیت شد، باید بگویم کاری که او با ارتش آمریکا کرد این کشور را برای شما بسیار ناامن کرد.

اخبار مربوط به این مسئله که باراک اوباما در خاک آمریکا متولد نشده و در نتیجه برای ریاست جمهوری آمریکا مناسب نیست، نخستین بار در سال 2008 مطرح شد. پس از آن، دونالد ترامپ در سال 2011 این مسئله را در مصاحبه‌های تلویزیونی مطرح کرد. ترامپ پس از آن هم در مصاحبه با ان بی سی اعلام کرد که چرا اوباما مدرک تولد خودش را نشان نمی دهد. وی همچنین در حساب توییتر خود هم مسئله محل تولد باراک اوباما را مطرح کرد.

کتاب جدید 426 صفحه‌ای میشل اوباما قرار است روز سه شنبه منتشر شود. وی در این کتاب به مسائل مختلفی از جمله طبقات اجتماعی، موضوع نژاد، نحوه آشنایی‌اش با باراک اوباما و سپس زندگی‌شان در قالب سیاست پرداخته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند

ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم، اسرائیل را به پرتگاه و شکست در برابر جنبش حماس می‌برد.

براساس گزارش اسپوتنیک، باراک عصر دیروز شنبه توییت جدیدی را در حساب رسمی خود در X منتشر کرد و در آن توضیح داد که اقدامات نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به  شکست مداوم می‌کشاند.

باراک توضیح داد که عدم اطلاع نتانیاهو به هر دو عضو کابینه جنگ، یعنی بنی گانتس و گادی آیزنکوت، در مورد برخی از جزئیات معامله تبادل اسرا با حماس، یک شکست واقعی است و نشان دهنده وضعیت وحشتی است که نتانیاهو آن را تجربه می‌کند. 

ایهود باراک در توییت خود از گانتس و آیزنکوت خواست استعفای خود را از کابینه جنگ نتانیاهو، ارائه کنند.

شایان ذکر است که در سی و یکم مارس گذشته، باراک گفت که بنیامین نتانیاهو، احساس واقعیت خود را از دست داده است و آنچه برای او مهم است، باقی ماندن در قدرت است.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از باراک گفت که نتانیاهو برای مدت طولانی صلاحیت رهبری چنین درگیری را ندارد اما نخست وزیر فعلی خود را تنها فردی می‌داند که می‌تواند اسرائیل را از بحران کنونی خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود