Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر با تلاش استاندار آذربایجان غربی و نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده که باید از این تلاش ها قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: این حکم از 11 شهریور سال جاری لازم الاجرا بوده و طبق این احکام حقوق کارکنان دارای مدرک کارشناسی ارشد 25 درصد و کارکنان با مدرک کارشناسی 20 درصد افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس نیز در این رابطه بیان کرد: این حکم برای تمامی کارکنان دولت لحاظ می شود و پیش از این نیز برای برخی ادارات اعمال شده است.
وی افزود: علاوه بر بند نوار مرزی، دولت با افزوده شدن بند دیگری به احکام کارکنان دولت در شهرهای پیرانشهر و سردشت به عنوان حق مناطق عملیاتی موافقت کرده است که انتظار می رود با حمایت های استاندار آذربایجان غربی از مرزنشینان، این احکام نیز به زودی و پس از تامین اعتبار صادر شود.
به گزارش ایرنا، شهرهای پیرانشهر و سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی و از شهرهای مرزی این استان است که در طول هشت سال دفاع مقدس مورد حملات شدید رژیم بعثی قرار داشت.
9915/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی حقوق کارشناسی ارشد مجلس شورای اسلامی نماینده مردم هشت سال دفاع مقدس راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نشست با فعالان فرهنگی اجتماعی استان سمنان گفت: دولت سیزدهم امروز یک مدیریت میدانی را در متن مردم در دستور کار خود قرار داده است؛ این دولت جدا از مردم نبوده و نیست.

وی افزود:دولت سیزدهم توانسته در کمتر از ۳ سال، شاخص رشد اقتصادی را به بیش از ۶ درصد به ثبت برساند که یک توفیق مهم اقتصادی است.

منصوری گفت: بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور با اقدامات انجام گرفته به چرخه تولید بازگشتند.

به گفته وی دولت سیزدهم توانسته نرخ رشد نقدینگی را از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش دهد.

منصوری افزود: فرایند ساخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن اجرایی شده و این تعداد تا پایان دولت افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: رشد صنعت نفت در دولت سیزدهم به بیش از ۲۰ درصد رسیده که از جمله دستاوردهای اقتصادی مهم دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد