Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده دافوس، گفت: نخستین همایش واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی، روز دوشنبه با ارائه ۴۵ مقاله باکیفیت، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «حسین، ولی وند زمانی» در نشست خبری که صبح امروز (۱۹ آبان) در دانشگاه ستاد فرماندهی و جنگ ارتش برگزار شد، با اشاره به ضرورت موضوع «شناخت تهدید» در جهان کنونی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگری در تیررس تهدیدات دشمنان قسم خورده خود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تهدیدات امروزی لزوما جنبه سخت ندارند، گفت: تهدیدات امروز آنقدر پیچیده و متنوع شده‌اند که لازم است همایش‌ها و نشست‌های بی شماری برای واکاوی تهدیدات در ابعاد مختلف برگزار شود.

فرمانده دانشگاه ستاد فرماندهی و جنگ ارتش با بیان اینکه جنگ دارای سه سطح تاکتیک، عملیات و راهبرد است و دانشگاه جنگ در هر سه زمینه کار می‌کند، عنوان کرد: نخستین همایش واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی که روز دوشنبه برگزار می‌شود، نقطه وصل این سه سطح خواهد بود.

امیر ولی‌وند ادامه داد: فردا (یکشنبه) با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش، نمایشگاه و کارگاه‌های جانبی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی برگزار می‌شود و همایش «واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی» نیز صبح تا عصر دوشنبه (۲۱ آبان) در دانشگاه ستاد فرماندهی و جنگ ارتش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سطح برگزاری همایش واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی، نظامی «علمی» است، گفت: این همایش می‌تواند نتیجه کاربردی بسیار خوبی برای نیرو‌های مسلح داشته باشد.

فرمانده دافوس با بیان اینکه در حاشیه برگزاری همایش، نمایشگاهی نیز در محل دانشگاه ستاد فرماندهی و جنگ ارتش برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در هم پیچیدگی تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهمیت برگزاری این همایش را نشان می‌دهد.

امیر ولی‌وند  همچنین بیان کرد: چیستی و ارکان تهدید‌های نوپدید، تهدیدات نوپدید در حوزه نظامی، تهدیدات نوپدید در حوزه سایبر و جنگال، تهدیدات نوپدید در حوزه فناوری آی تی، تهدیدات نوپدید در حوزه سیاسی، تهدیدات نوپدید در حوزه اقتصادی، تهدیدات نوپدید در حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین تهدیدات نوپدید در حوزه زیست محیطی، ۸ محور عمده نخستین همایش واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی کشور هستند.

وی افزود: علاوه بر تمام موسسات علمی آموزشی پژوهشی نیرو‌های مسلح که در برگزاری همایش واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی نقش‌آفرینی کردند، سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور نیز در برگزاری این همایش مشارکت داشتند.

امیر ولی‌وند با بیان اینکه دانشگاه ستاد و فرماندهی جنگ، سال گذشته فراخوان این همایش را اعلام کرد، گفت: از حدود ۶۰۰ مقاله واصل شده به دبیرخانه همایش، در مرحله اول ۳۴۱ مقاله پذیرفته شد و پس از ۴ مرحله بررسی، سرانجام ۴۵ مقاله باکیفیت در ۸ محور در روز برگزاری همایش ارائه خواهند شد.

تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش همایش دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد

یعقوب نوروزی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم در حاشیه کنفرانس دو روزه فیزیک بنیادی ایران به میزبانی دانشگاه قم  گفت: این همایش در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» است که سرلوحه اقدامات پژوهشی و فناوری دانشگاه قرار دارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با اشاره به اینکه این همایش به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: حوزه فیزیک بنیادی راجع به شالوده‌ها است و با متافیزیک و کوانتوم ارتباط پیدا می‌کند.

وی از ارسال ۲۰ مقاله به ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس هم اندیشی علاقه‌مندان به حوزه فیزیک بنیادی است، چرا که به بحث علم و دین بی ارتباط نیست و مراکز دینی و علمی در قم می‌توانند همکاری داشته باشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با بیان اینکه مسئله محوری و ارتقا جایگاه دانشگاه را در برگزاری این همایش دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه قم از هر همایشی که بتواند به بهبود وضعیت علمی کشور کمک کند، حمایت خواهد کرد.

در ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۰ سخنرانی در حوزه‌های «تقلیل گرانشی تابع موج با استفاده از دینامیک کوانتومی ذره»، «افق کوشی و پیش‌بینی ناپذیری در نظریه انیشتین»، بررسی امکان لزوم تغییر پارادایم در قوانین فیزیک «و... انجام می‌پذیرد و همچنین مراسم تجلیل از دکتر مهدی گلشنی از جمله فیزیک‌دانان برجسته کشور از برنامه‌های ویژه در این کنفرانس است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر