Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:13:34 GMT

پریناز ایزدیار به «لتیان» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۰۷۹۷

پریناز ایزدیار به «لتیان» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش تولید فیلم سینمایی «لتیان» به کارگردانی علی تیموری و تهیه کنندگی مجید مطلبی که از چندی قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و پروژه در حال تکمیل بازیگران است.

 بعد از امیر جدیدی، پریناز ایزدیار دومین بازیگری است که حضور وی در «لتیان» قطعی شده است. «لتیان» دومین همکاری مشترک جدیدی و ایزدیار بعد از فیلم «هت تریک» محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لتیان» یکی از فیلم های پربازیگر امسال است که قرار است اوایل زمستان جلوی دوربین برود.

مجید مطلبی این روزها فیلم «هت تریک» را آماده اکران دارد و «سرخ پوست» به تهیه کنندگی وی با پایان مراحل فنی در جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی می شود.

همچنین اکتای براهنی که اواخر سال گذشته فیلم «پل خواب» را در اکران داشت، نگارش فیلمنامه «لتیان» را برعهده دارد.

علی تیموری پیش از این سابقه دستیار برنامه ریزی در فیلم هایی چون «برف روی کاج ها»، «انتهای خیابان هشتم»، «سایه روشن»، پل خواب» را بر عهده داشته است و چندین فیلم کوتاه ساخته است که برخی از آنها نیز منتخب جشنواره های مختلف بوده اند.

کد خبر 4453950 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: اکتای براهنی پریناز ایزدیار علی تیموری تئاتر ایران فیلم کوتاه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران هالیوود سینمای مستند اربعین 97 سریال ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی کنسرت موسیقی شبکه سه سیما موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق هاست»

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع) به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون «خشم کلید همه بدی‌هاست» , «عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آنهاست»، «شیعیان ما با یکدیگر مهربانند»، «علم را برای عمل کردن بیاموز» و «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» استفاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»