Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:15:18 GMT

48 طرح فناورانه حوزه گیاهان دارویی رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۰۹۴۴

48 طرح فناورانه حوزه گیاهان دارویی رونمایی می شود

تهران– ایرنا– دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی که 21 ابان برگزار می شود، گفت: در حاشیه آن از 48 طرح فناورانه جدید در حوزه گیاهان دارویی رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی ایرنا، دکتر محمدحسن عصاره روز شنبه در نشست خبری «چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی وطب ایرانی(سنتی)» با بیان اینکه این جشنواره از 21 تا 24 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود، افزود: در این جشنواره حدود 170 شرکت دانش بنیان، 550 شرکت خلاق و 110 استارتاپ تحت عنوان فناوری های در حال توسعه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نشست که با حضور دکتر اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی همراه بود، همچنین تصریح کرد: در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی)، با حضور مسئولان مرتبط از 48طرح فناورانه جدید در حوزه گیاهان دارویی که پروسه صنعتی شدن را می گذرانند، رونمایی می شود.
ادامه دارد...
علمی ** 1836 **2017

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي چهارمين جشنواره گياهان دارويي عصاره 48 طرح فناورانه رونمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی