Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بلافاصله پس از دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ برتر اردوی تیم ملی برای پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ آغاز می شود، گفت: البته هنوز نشست هماهنگی برای تصمیم گیری قطعی و نهایی در مورد برنامه های تیم ملی برگزار نشده است اما قاعدتا روز بعد از هفته چهارم لیگ برتر (۲۵ آبان ماه) ورود به اردو است و از ۲۶ آبان ماه هم اردو آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه عملکرد باشگاهی بازیکنان را برای حضور در ترکیب تیم ملی زیر نظر داشته، خاطرنشان کرد: در مورد اردونشینان تیم ملی و اینکه برای این پنجره از مسابقات از چه ترکیبی استفاده کنیم هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. باید در این زمینه با دیگر اعضای کادر فنی نشستی داشته باشیم تا تصمیمات را نهایی کنیم اما قطعا اردو را با ۱۷ - ۱۶ بازیکن آغاز می کنیم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد غیبت احتمالی بازیکنانی مانند حامد حدادی و ارسلان کاظمی گفت: وقتی در مورد ترکیب اردونشینان و بعد از آن ترکیب تیم ملی برای دیدارهای پیش رو تصمیم گیری شد، وضعیت این بازیکنان هم مشخص می شود. قاعدتا در مورد انتخاب هر بازیکنی حتی حامد حدادی و ارسلان کاظمی با مشورت کادر فنی به جمع بندی می رسیم. 

شاهین طبع همچنین در مورد اینکه «مهدی کامرانی به این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت می شود؟»، نیز خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی گرفته نشده است، صحبتی هم با خودِ کامرانی نداشتیم. در کل تا به امروز در مورد هیچ بازیکنی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. تمام صحبت ها در حد حرف و احتمالات است. 

وی با یادآوری اینکه تیم ملی بسکتبال پیش از سفر به استرالیا، دیدارهایی برابر قطر خواهد داشت، گفت:  بعد از آغاز اردو و برگزاری چند جلسه تمرینی در تهران، راهی قطر خواهیم شد. تیم ملی بسکتبال پنج روز در قطر خواهد بود و طی این مدت دو دیدار برابر تیم ملی این کشور خواهد داشت. این دو دیدار برای آماده سازی بیشتر ملی پوشان برگزار می شود. آنها از دوحه به استرالیا می روند تا دیدار رفت برابر این تیم ملی این کشور را برگزار کنند. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال باتاکید بر اینکه این تیم در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، دیدارهای سختی برابر استرالیا و فیلیپین خواهد داشت، گفت: باید نهایت تلاش را برای کسب امتیاز لازم از این دو بازی داشته باشیم. در این صورت دیدارهای پنجم ششم و نهایی در شرایط ایده آل تری برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال در چارچوب پنجره پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی ۹ آذرماه برای برگزاری دیدار رفت به مصاف استرالیا می رود و ۱۲ آذرماه نیز در مانیل دیدار برگشت برابر فیلیپین را برگزار می کند. 

تیم ملی بسکتبال تا به امروز ۸ دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی را برگزار کرده و طی آن موفق به کسب ۶ پیروزی شده ضمن اینکه نتیجه دو دیدار برابر عراق و ژاپن را هم واگذار کرده است.

کد خبر 4453902 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال چین مسابقات جهانی مهران شاهین طبع تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سایپا تهران کاراته فدراسیون کشتی رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی وینفرد شفر جام حذفی رسول خادم ورزشگاه آزادی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود