Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت : 99 پلاک ملک ثبتی وقفی قدیمی با ارزش 45 میلیارد ریال در این شهرستان مرزی کشف و شناسایی شد.
آقای مهدوی افزود : این املاک شامل مغازه ، خانه و زمین است که آقایان محسن و شفیع مجتهد زادگان وقف کرده بودند که در تصرف اشخاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه اداره اوقاف و امور خیریه آستارا اقدامات قانونی را برای پس گیری 99 پلاک ملک ثبتی وقفی انجام داده است تصریح کرد : با رأی کمیسیون ماده 2 سندهای که در اختیار اشخاص است باطل شده و دیگر اقدامات در دست اجرا است.
آستارا 140 موقوفه دارد که 11 مورد منفعتی است و 200 رقبه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: موقوفه آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز گفت: ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان شناسایی شده است.

محسن عبدالهی اظهار کرد: عملیات شناسایی و برخورد با متخلفان انشعابات غیرمجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام شده است.     وی افزود: با توجه به کاهش منابع تولید آب و مهاجر پذیر بودن شهرستان برخورد با انشعابات غیرمجاز شدیدتر خواهد شد.   مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد منابع تامین کننده آب شرب در طرقبه شاندیز از منابع سطحی تامین می شود.    عبدالهی ادامه داد: هم اکنون ۵۵ هزار مشترک زیر پوشش اداره آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی